מבזקיםמשפטי/פלילי

פרקליטות המדינה רואה בחומרה את המתקפות נגד אנשי מערכת אכיפת החוק

פרקליטות המדינה פרסמה לפני זמן קצר הודעה מיוחדת ובה תגובה על מה שהיא מכנה "השתלחות חמורה באנשי אכיפת החוק". על פי הפרקליטות התקפות, מילוליות ואף פיזיות, אלו הסלימו באחרונה.
על פי גורמים פרסום ההודעה כוונה בעיקר לדברים שהשמיע יאיר נתניהו שאמר בשבוע שעבר ברדיו גלי ישראל כי בכירים בפרקליטות המדינה ובמשטרה בגדו במדינה מכיוון ש"תפרו תיקים" לאביו, ורמז לכך שבישראל קיים עונש מוות על בגידה.

"לצערנו, בימים האחרונים שוב היינו עדים לדברי בלע והסתה קשים, אשר בינם לבין ביקורת לגיטימית אין דבר וחצי דבר. הניסיון להטיל דופי ולרפות את ידי החוקרים במשטרת ישראל והפרקליטים בפרקליטות, העושים לילות כימים בשם הציבור ובמטרה להגן עליו – דינו להיכשל. בשבוע שעבר אף נחצה גבול נוסף, כאשר נאשם תקף פיזית פרקליט בבית המשפט, במהלך הדיון ומול עיני השופטת.
כך גם ביחס להטרדות הבלתי פוסקות של עובדי ציבור מסורים, העושים מלאכתם נאמנה, ושל בני משפחותיהם. כל אלה לא ירפו את ידי הפרקליטות והפרקליטים, הפועלים מתוך שיקולים מקצועיים בלבד. מערכת אכיפת החוק לא תירתע מלמלא את תפקידה במקצועיות וביושר. הניסיון לייחס מוטיבציה פוליטית או שיקולים זרים להחלטות הוא חסר כל בסיס. על כולם לזכור: יש לנו פרקליטות אחת ומשטרה אחת." לשון ההודעה.

בפרקליטות המדינה הוסיפו כי יפעלו בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותם בכדי להגן על פרקליטות ופרקליטי המדינה, ביטחונם האישי ושמם הטוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button