מבזקיםתאונות דרכים

הותר לפרסום שמה של הצעירה שנהרגה בתאונת הדרכים סמוך לאגמון החולה

בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה אתמול (שבת) בכביש 90 סמוך לאגמון החולה נהרגה שי קארון בת 20, תושבת קריית שמונה.

הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן בשעה 13:43. מדובר בתאונה שאירעה בין שני כלי רכב, כאשר הרכב בו הייתה שי התנגש בעוצמה בגדר הבטיחות והיא נלכדה בתוכו, לאחר פעולות חילוץ וניסיונות החייאה נאלצו כאמור הפראמדיקים של מד"א לקבוע את מותה. נהג הרכב השני, גבר בן 59 שנפצע בתאונה פונה באמבולנס מד"א במצב קל לבית החולים זיו עם חבלה בחזה.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א שי רייקין סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. אחד מכלי הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות מאוד התנגש בגדר הבטיחות והרכב השני היה בסמוך על הכביש. נהגת הרכב שהתנגש בגדר הבטיחות נלכדה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. חילצנו אותה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה. נהג הרכב השני, גבר בן 59 שהיה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בפלג גופו העליון טופל במקום ופונה באמבולנס מד"א להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו יציב."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תאונת דרכים קטלנית - מד"א ירדן
זירת התאונה הקטלנית. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

סמלת שי רחל קארון ז"ל ז"ל עלתה לארץ מבלגיה לפני כחמש שנים, התגייסה לצה"ל מתוך תחושת שליחות וציונות ושירתה כמפקדת בקורס טכנאי מטוסי קרב מתקדמים בבסיס הטכני בחיפה.

בתחילה התגוררה ברעננה ולפני כארבעה חודשים חזרה לגור בקריית שמונה.

יואב, דודה של שי סיפר בעצב: "שי אהבה מאוד את החיים וכל הזמן הייתה עם חיוך על פניה. אנחנו לא מצליחים לעכל את הבשורה המרה, מה ממש לא נתפס, כואב הלב. היא הייתה ילדה מוכשרת מאוד וחכמה. עברה מסלול פיקודי בצבא ותכננה ללמוד בהמשך אלקטרוניקה.

ההלוויה תתקיים מחר (שני) בשעה 13:00 בבית העלמין הצבאי בקריית שמונה.

שי רחל קארון ז"ל ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button