מבזקיםמשפטי/פלילי

צעיר מואשם בדריסת שני מאבטחים מחוץ למועדון "האומן 17" בתל אביב

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לאחרונה לבית משפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד עמית אבוחסירה (21) ממודיעין-מכבים-רעות, זאת לאחר שדרס שני מאבטחים מחוץ למועדון בעיר.

מכתב האישום שהגישה עורכת הדין ענבר גולדשטוף עולה כי ביום 25.11.22 בסמוך לשעה 02:00, הנאשם יצא ממועדון "האומן 17" בת"א ונכנס לרכבו יחד עם אדם נוסף. דקות ספורות לאחר מכן התרחשה במקום קטטה בין קבוצת מבלים לבין מאבטחים, במהלכה נדקר אחד המאבטחים. בהמשך לכך החלו משתתפי הקטטה לרוץ אל עבר דרך סלמה, והמאבטחים רצו בעקבותיהם. משהגיע אבוחסירה לצומת הרחובות סלמה ואברבנאל, העלה לרכבו שלושה ממשתתפי הקטטה והחל בנסיעה מהירה לכיוון קבוצת מאבטחים שצעדה על הכביש. על אף שניסה להימלט ממנו, אבוחסירה דרס את המאבטח שנדקר, ולאחר מכן המשיך בנסיעה מהירה ודרס מאבטח נוסף. לאחר מעשי הדריסה אבוחסירה לא עצר את רכבו על מנת לסייע למאבטחים ולא הזעיק עזרה, אלא המשיך בנסיעתו תוך שהוא מותיר אותם שרועים על הכביש. כתוצאה ממעשיו נגרמו למאבטחים חבלות ופציעות נרחבות והם פונו לבית חולים לצורך קבלת טיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לאבוחסירה ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה והפקרה לאחר פגיעה. במקביל הגישה עורכת הדין גולדשטוף בקשה להארכת מעצרו ולפסילת רישיונו, במסגרתה טענה בין היתר כך: "מסוכנותו של המשיב היא ברורה ונלמדת מטיב העבירות המיוחסות לו ומחומרת המעשים. המשיב דהר עם רכבו לעבר שני מאבטחים ופגע בהם בעוצמה רבה. לא זו בלבד, המשיב נמלט מהזירה לאחר הפגיעה ולא הושיט כל סיוע לנפגעים". עוד הוסיפה כי: "אופן נהיגתו של המשיב והתנהלותו לאחר האירוע, יש בהם כדי להעיד כי המשך נהיגתו מהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אילוסטרציה. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button