בריאותמבזקים

"אתם אנשים מצילי חיים ואין אדם בישראל שלא זקוק לכם"

ח"כ יואב בן צור (ש"ס), חבר בוועדת החוץ והביטחון, סייר היום (שני) במוקד הארצי של מגן דוד אדום בקרית אונו ופגש את מנכ"ל מד"א, אלי בין ובכירי הארגון.

חבר הכנסת בן צור שמע על פעילות הארגון, ערך סיור מקיף במוקד החירום 101 הלאומי והכיר לעומק את הפעילות הענפה אותה מוביל מד"א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל. עוד שמע ח"כ בן צור על האתגרים, הכוננות והמוכנות לחירום כשהארגון נדרש לעמוד בהם ושלא כמו המשטרה, כיבוי אש וצה"ל, אינו מתוקצב ע"י המדינה.

ח"כ בן צור התעניין בשילובם של עובדים ומתנדבים מהמגזר החרדי במד"א, בהם גם נשים שעוסקות במעגל הפיתוח הטכנולוגי והתרשם מהמערכות השליטה והבקרה הטכנולוגיות המשוכללות להזנקת כונני תגובה מיידית מכלל הארגונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ יואב בן צור: ״אנחנו שמחים להיות שגרירים ושליחים של מד״א בכנסת. אתם גוף שזכאי לכל דבר. אתם אנשים מצילי חיים ואין אדם בישראל שלא זקוק לכם. הוכחתם בתקופת הקורונה מה זה לנהל את הפרויקט בזמנים קריטיים. הוכחתם בקורונה שיש לכם לב ונשמה. כל פנייה שהועברה אליכם בקורונה טיפלתם במסירות וביעילות. כל מה שתביאו לי לקדם אהיה שגריר עבורכם״.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אני רוצה להודות לח״כ בן צור שהגיע לסיור מקצועי במד״א. אתה מלווה אותנו ומסייע לנו במשך שנים רבות, אני בטוח שבכל תפקיד שתהיה תעמוד לימינינו כגוף ההצלה הלאומי של מדינת ישראל. לאורך כל השנים הוכחתם שאתם דואגים לכלל הציבור בישראל".

יואב בן צור  אלי בין - מד"א
צילום: דוברות מד"א
יואב בן צור  אלי בין - מד"א
צילום: דוברות מד"א

Back to top button