מבזקיםפוליטי / מדיני

חברת הכנסת הטרייה נגד דובר צה"ל: "ממציא ביטויים כדי לגמד אירועי טרור"

חברת הכנסת לימור סון הר-מלך ממפלגת עוצמה יהודית התייחסה היום (שלישי) בנאומה השבועי בכנסת "קול המושתקים", לפיגועי הירי שהתרחשו בתחילת השבוע בגזרת השומרון ותקפה את מדיניות ההשתקה.

"ביום ראשון השבוע היינו כפסע מפיגוע קשה נוסף", פתחה סון הר-מלך את נאומה והוסיפה, "בשעות הערב ירו מחבלים ערבים עשרות כדורים לעבר עמדה צה"לית בשער האחורי של הישוב שבי שומרון".

"הירי שנשמע היטב בישוב, בוצע לעבר עמדת צה"ל בה נפל לוחם גבעתי עידו ברוך הי"ד, רק לפני כשלושה חודשים בפיגוע ירי דומה. מאוחר יותר, נטל ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי אחריות על פיגוע הירי", הוסיפה וסיפרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
טלי גוטליב - לימור סון הר מלך
צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

"תופתעו לשמוע, אבל אף הודעה על הפיגוע לא יצאה מדובר צה"ל. אתמול פנו לדובר צה"ל מאתר הקול היהודי ששם לו למטרה לחשוף את פיגועי הטרור המושתקים, וביקשו לדעת מדוע הפיגוע לא פורסם. התשובה שקיבלו הדהימה גם אותם: בדובר צה"ל הסבירו כי לא מדובר בפיגוע ירי, אלא ב"שמיעת ירי במרחב" בלבד". הוסיפה.

לדבריה, "הביטוי הזה שלצערי נעשה בו שימוש תדיר מתוך מדיניות השתקה מכוונת, נועד לכסות ולגמד אירועי טרור מעין אלו, אך אנחנו לא ניתן לזה יד", תקפה סון הר-מלך.

בהמשך נאומה סיפרה סון הר-מלך כי "רבע שעה בלבד לאחר פיגוע הירי הזה, התרחש פיגוע ירי נוסף בכביש גלעד הסמוך. מחבל ערבי, אולי אפילו אותו מחבל, ירה מן המארב עשרים וחמישה כדורים לעבר שלומי ארנרייך תושב יצהר שנסע בכביש, ורק בנס יצא ללא פגע".

"נוסף לשני פיגועי הירי הללו, התרחשו השבוע עשרות פיגועים נוספים, ביניהם עשרה ניסיונות רצח באמצעות בקבוקי תבערה, 38 פיגועי אבנים, שלושה פיגועי ירי והשלכת מטען חבלה לעבר רכב יהודי. בכל שבוע אהיה כאן להזכיר לכולנו שהגיע הזמן להפסיק לשתוק", חתמה הח"כית את נאומה.

צילום: ערוץ הכנסת

Back to top button