מבזקיםמשפטי/פלילי

יחידות אתג"ר והגדעונים בשיתוף פעולה נגד ייבואני נשק שהוסלקו בצעצועי ילדים | צפו

בפעילות יזומה ונחושה של יחידת אתג"ר ביחד עם יחידה 33 (הגדעונים) בלהב 433 ובהמשך למעצרים שבוצעו בפרשייה בחודש האחרון, נעצרו לפנות בוקר 4 תושבי שטחים ושני חשודים נוספים בחשד לייבוא חלקי נשקים מחו"ל באמצעות הסלקה בצעצועים ושליחתם בחבילות דרך חברת שליחויות לארץ

שוטרי יחידת אתג"ר בלהב 433 פתחו לפני כחודש בחקירה סמויה עם קבלת דיווח בגין חשד להברחת חלקי אמצעי לחימה כשהם מוסלקים בתוך צעצועים שנשלחו מארה"ב והגיעו בחבילות ממוענות לתושבי מזרח ירושלים.

מהחקירה עלה כי באחת החבילות עליה נרשם כי הכילה חלקי אופניים (מזלג וכידון), נמצא בשיקוף כי בתוך המזלג אותרו 4 קנים של נשק ו-2 מכלולים. עוד נמצא בשיקוף כי בתוך הכידון 2 קנים, שחוברו כידיות האחיזה של הכידון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חקירה של שוטרי יחידת אתג"ר הביאה לאיתורן של 8 חבילות נוספות שהכילו חלקי כלי נשק (כנים ומכלולים), חלקים היכולים לשמש לכלי נשק וכן צעצועים מסוכנים (איירסופט) ונמצא כי החבילות נשלחו גם מסין.

החקירה מנוהלת ביחידת אתג"ר ביחד עם יחידה 33 (הגדעונים) מלהב 433, בשת"פ עם רשויות המכס וגורמי אכיפה זרים ובשיתוף המחלקה לתיאום מבצעי של חטיבת המודיעין, בליווי פרקליטות מחוז מרכז.

ביום 22.11.22 נעצרו כאמור 3 חשודים ולפנות בוקר, בהמשך לניהול הפרשייה ובמהלך פעילות מבצעית ממוקדת ונחושה, יחידת אתג"ר ויחידה 33 (הגדעונים) בלהב 433 עצרו בשטחי הרשות 4 חשודים ושני חשודים נוספים שנעצרו בארץ. במהלך היום יובאו החשודים, בשנות ה-30 לחייהם מהשטחים וממזרח ירושלים, לדיון בהארכת מעצרם בבימ"ש השלום בראשל"צ.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button