מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ קרעי שר התקשורת. רגב בתחבורה. סילמן עשויה לשמש השרה להגנת הסביבה

פחות מחצי יממה להצגת הממשלה החדשה, מחר חמישי, וראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, ממשיך לקבוע מי יהיו חברי הממשלה. לפני זמן קצר (רביעי) נודע כי ח"כ שלמה קרעי יהיה שר התקשורת. ח"כ מירי רגב תחזור למשרד התחבורה. ח״כ אופיר אקוניס ימונה לשר החדשנות, מדע וטכנולוגיה. ח״כ מיקי זוהר יתמנה לתפקיד שר התרבות והספורט. ח״כ עמיחי שיקלי ימונה לשר התפוצות והשיוויון החברתי.

קרעי כידוע תמך בעבר בהפרטת התאגיד "כאן 11" והעיניים נשואות לראות אם יפעל בשנית בנושא. ח"כ עידית סילמן שהיתה חברת קואליציית נפתלי בנט ועברה לליכוד, מה שכנראה סייע להפיל את הממשלה הקודמת, קיבלה בסופו של דבר את תפקיד השרה להגנת הסביבה. היו הערב גורמים בליכוד שהודיעו שהם מתנגדים לכך אך נתניהו הכריע. שיקלי כזכור היה אופוזיצי לממשלת בנט למרות שקיבל את המנדט לכנסת ברשימתו.

המינוי שטרם הוכרע הוא של שר החוץ, ישראל כץ ואלי כהן מועמדים לתפקיד, יתכן ברוטציה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קרעי, כאמור שר התקשורת המיועד, הגיב: "תודה לאל על כל הטוב. הערב הודיע לי ראש הממשלה בנימין נתניהו כי החליט למנות אותי לשר התקשורת. אני מודה לו על האמון הרב, למשפחתי היקרה ולציבור הרחב שתמך בי לאורך הדרך, ומבטיח לשרת אתכם נאמנה ברוח הערכים שלנו. ממחר, ממשלה טובה יותר, יהודית יותר, חברתית יותר, למענכם"

נזכיר כי קודם לכן הודיע נתניהו כי ח"כ יריב לוין ישמש שר המשפטים, ח"כ יואב קיש יהיה לשר החינוך והשר המקשר בין הממשלה לכנסת. בנוסף, החליט נתניהו למנות את חיים כץ לתפקיד שר התיירות. אבי דיכטר יהיה שר החקלאות. זאת, כזכור, לאחר שמינה את יואב גלנט לתפקיד שר הביטחון.

צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב

Back to top button