מבזקיםפוליטי / מדיני

יו"ר התנועה לאיכות השלטון: "זוהי הממשלה ה-1 למניין הממשלות הפשיסטיות בישראל"

אלפים הגיעו היום (חמישי) להפגין נגד הממשלה הנכנסת מול משכן הכנסת בעת השבעת הממשלה.

בהפגנות פעילי התנועה לאיכות השלטון וארגוני המחאה, בנוסף לארגון שלום עכשיו שיצר מיצג משלו.

תנועת "שלום עכשיו" קיימה את מייצג "השטחים כובשים את ישראל" בהפגנה מחוץ לכנסת. פעילי התנועה ישבו כשפניהם מכוסות בפלנלית, המדמה לעיתים את המציאות של פלסטינים בשטחים. בתנועה מתריעים מפני ההפיכה המשיחית שתבצע הממשלה הנכנסת, הנשלטת על ידי גורמי ימין קיצוני, המבקשים לייבא את הפרקטיקות מהשטחים לתוך ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד ד"ר אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון, נאם בהפגנה: "זוהי הממשלה ה-1 למניין הממשלות הפשיסטיות בישראל, למניין הממשלות התאוקראטיות בישראל, למניין מממלכת בית דוד השנייה".

הוא המשיך: "ברגעים אלה ממש, בנימין נתניהו, נאשם עם שלושה כתבי אישום הופך להיות ראש ממשלה בישראל. ברגעים אלה ממש אריה דרעי עבריין כבד מורשע סדרתי הופך להיות שר בריאות ושר פנים במדינת ישראל. ברגעים אלה ממש, איתמר בן גביר עבריין ובריון סדרתי הופך להיות שר לביטחון פנים במדינת ישראל. ברגעים ממש יצחק גולדקנוף עבריין בנייה הופך להיות שר שיכון במדינת ישראל. ברגעים אלה ממש בצלאל סמוטריץ' מי שנעצר ונחקר על ידי השב"כ ומי שהוביל את מצעד הבהמות הופך להיות שר האוצר ושר במשרד הבטחון במדינת ישראל. ברגעים אלה ממש יואב גלנט מי שעבר עבירות בנייה חמורות וועדת המינויים שללה את מינויו לרמטכ"ל הולך להיות שר ביטחון בישראל. ברגעי אלה ממש עידית סילמן שקיבלה שוחד בדמות שריון מקומה בכנסת פלוס כיסא ליד שולחן הממשלה, תמורת פירוק הממשלה, הולכת לקבל את האתנן ולהיות שרת איכות הסביבה בממשלת ישראל. ולבסוף עבריין סדרתי נוסף – צחי הנגבי, קליינט ותיק של התנועה לאיכות השלטון הולך להיות היועץ לביטחון לאומי במדינת ישראל".

הוא הוסיף: "בושה! מעולם לא התקיימה בנו נבואת ישעיהו כמו היום: 'איכה הייתה לזונה קריה נאמנה?!' הם יקדמו חושך, ואנחנו כולנו ביחד נקדם אור, ועוד אור, ועוד אור, עד שהשמש שוב תזרח!".

בהמשך, יו"ר מפלגת העבודה, השרה מרב מיכאלי יצאה יחד עם סיעת העבודה לחזק את המפגינות והמפגינים מחוץ לכנסת.

לדבריה: "הציבור העצום והמדהים הזה שנמצאת ונמצא מוכיחים שזה לא עניין של פחד, זה עניין של נחישות. אנחנו נילחם על מדינת ישראל כמו שהיא צריכה להיות- בית לעם היהודי עם שוויון זכויות והזדמנויות גמור. נלחם בחוץ, נלחם בפנים, אנחנו ניתן להןם כוח ואנחנו ניקח מהןם את הכוח האדיר להילחם בחוץ, בפנים, עד שננצח ושלא יהיה לכןם ספק- אנחנו ננצח!"

עו"ד אליעד שרגא - יו"ר התנועה לאיכות השלטון - נואם בהפגנה נגד הממשלה
צילום: התנועה לאיכות השלטון
הפגנה מול הכנסת - שלום עכשיו
צילום: שלום עכשיו
יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי - מפגינות מחוץ לכנסת
יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי
יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי - מפגינות מחוץ לכנסת
יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי

Back to top button