צרכנות

דברים חדשים שאפשר להתחיל לעשות לקראת שנת 2023

התחלה של שנה חדשה, מביאה עימה מוטיבציה ואתגרים להתחיל דברים חדשים. אנחנו אולי נרצה ללמוד תחביב חדש, או אולי למצוא דרך להגדיל את ההכנסה, ואולי אפילו אתגר קשה במיוחד כמו לטפח את הגוף ולרדת במשקל או להירשם לחדר כושר (אין אחד שלא הבטיח לעצמו שזהו מחר הוא נרשם לחדר כושר ושום דבר לא קרה).

לכבוד שנת 2023 הבאנו לכם כמה רעיונות ששווה לכם לבדוק.

| להרויח כסף מהטיולים שלכם – Gate06.com

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמעט כולם אוהבים לטייל אם זה בארץ או בחו"ל. טיולי אחרי צבא – טיולי התרמילאים, הפכו להיות חלק ממסלול הקבוע של הצעירים שלאחר השחרור מהשירות הצבאי ולפני הכניסה ללימודים טסים להכיר יעדים רחוקים במזרח הרחוק, בדרום אמריקה או אפילו באוסטרליה. או דרך הטיולים הקצרים והגיחות החפוזות שמתחילות ברגע שאנו מתחילים את החיים האמיתיים וטיולים ארוכים כבר כמעט ובלתי אפשריים, ומה שמתאפשר לנו זה לטוס לחו"ל לסופ"שים קצרים ומהנים ביעדים שקרובים אלינו באירופה כמו לונדון או פריז.

אז אם אתם מאלו שאוהבים לטייל, האתר – Gate06.com אתר המלצות לחופשות, מציע לכם לכתוב עבורו על הטיול, החוויות וגם לשתף את ההמלצות עם הקוראים והוא ישלם לכם כסף על כך. כל מה שאתם צריכים זה לשלוח מייל למערכת האתר ולספר על היעד עליו אתם רוצים לכתוב המלצות ולשתף את הקוראים והם כבר יצרו איתם קשר.

בכסף שתוכלו להרוויח מכתיבת ההמלצות תוכלו לנצל עבור חופשות חדשות וכך יהיו לכם עוד חוויות ועוד המלצות לרשום עליהם וכך תרויחו עוד כסף.. נחמד לא?

אם אין לכם כרגע על מה לכתוב ואתם מתכננים טיול בקרוב, טיול זוגי רומנטי או משפחתי עם ילדים אל תשכחו לכתוב על הטיול ברגע שתחזרו, כי על הטיול כבר שילמתם אולי עכשיו ישלמו לכם.

קרדיט: Gate06.com

| ללמוד משחק חדש – פוקר

פוקר הינו משחק קלפים המצריך יכולות מתמטית וחשיבה מחוץ לקופסא והוא אינו משחק קלפים שמבוסס רק על מזל. בשנים האחרונות משחק הפוקר בגירסת הטקסס הולדם הפך ממש לספורט עולמי עם תחרויות רבות ברחבי העולם (בעיקר בלאס וגאס) ערוצי טלויזיה שמשדרים לייב את התחרויות הפופולריות ביותר המבטיחים לשחקנים שינצחו מאות אלפי אם לא מיליונים של דולרים. שחקני הפוקר המובילים בעולם דוגמאת דניאל נגראנו, או דן בילזריין הפכו להיות מפורסמים כמו שחקני כדורגל או קולנוע.

אם לא שמעתם מעולם על האנשים האלו ואתם גם לא מכירים את חוקי פוקר, ואתם רוצים להבין על מה המהומה תוכלו ללמוד אותם במהירות באינטרנט. המשחק ממש לא מסובך אך הוא מצריך תרגול רב. אם אין לכם את הזמן הפנוי הזה אל תתחילו עדיין לשחק פוקר כי אתם רק תפסידו ואף אחד לא אוהב להפסיד.

אם אתם מכירים את חוקי משחק הפוקר, ורוצים כבר להתחיל לשחק, תשאלו את החברים הקרובים שלכם אם הם מכירים חבר'ה שמשחקים פוקר בקרבתכם ובקשו להצטרף.

אם אתם מעדיפים לשחק פוקר לבד, תוכלו להתחיל לשחק פוקר אונליין ולשחק ישר מהספה בסלון באמצעות מכשיר הפלאפון או המחשב הנייד שלכם, וגם לבחור את השעות והמשחקים שנוחים לכם. משחקי פוקר אונליין מתקיימים מסביב לשעון והם דרך טובה לתרגל את משחק הפוקר שלכם ולנסות שיטות משחק שונות מול שחקנים מכל העולם שמשתתפים במשחקי פוקר אונליין.

| אתגר ירידה-במשקל

להוריד במשקל זהו אתגר קשה שכל אדם הסובל ממשקל עודף וניסה להרזות התמודד איתו ועם הקשים שלו. אין לנו תרופת פלא לשתף אתכם ואנחנו גם לא פה בשביל להגיד לכם איזה תפריט תזונה הוא הנכון עבורכם. זה לא משנה אם זה קטוגני, פלאו, ים תיכוני, צומות למיניהם ומה לא, אנחנו מאמינים שהקהילה והסביבה התומכת בסופו של דבר היא זו שתעזור לכם לעמוד ביעדים שתציבו לעצמיכם. השיח המשולב על ירידה במשקל עם חבר'ה כמוכם שגם נאבקים בזה באופן יומיומי הוא מה שיעשה את ההבדל.

באתר – ירידה-במשקל.ישראל מצאנו את הקהילה הזו, מצאנו גם הרבה המלצות ורעיונות איך להוריד במשקל. בעזרת קהילה שלמה שעוזרת, דוחפת ומחזקת את כל החברים בה ניתן להגיע לתוצאות מאוד מפתיעות. בנוסף גם גילינו ש 48% מבני ה 20 ומעלה נמצאים בעודף משקל ושגברים בדרך כלל סובלים מעודף משקל יותר מנשים, אך נשים מקפידות יותר על המשקל שלהן.

אז אם חיפשתם להצטרף לקהילה תומכת אז אל תהססו לפנות בדף צור הקשר באתר אין לכם מה להפסיד! בהצלחה ושתהיה לנו שנת 2023 מוצלחת!

Back to top button