מבזקיםמשפטי/פלילי

במסגרת כתב האישום נגד חה"כ דוד ביטן: הסדר טיעון נוסף

פרקליטות מיסוי וכלכלה הודיעה לבית המשפט המחוזי מרכז כי הגיעה להסדר טיעון עם אברהם דוידוב, הנאשם במסגרת כתב האישום שהוגש נגד חבר הכנסת דוד ביטן ואחרים. על פי ההסדר, דוידוב יודה ויורשע בעבירות שוחד, והצדדים יבקשו בהסכמה מביהמ"ש לגזור עליו 9 חודשי מאסר, שניתן יהיה לרצותם בדרך של עבודות שירות, קנס בגובה 50 אלף שקל ומרכושו יחולטו 13 אלף שקל.

בכתב האישום המתוקן שבעובדותיו דוידוב צפוי להודות, נאמר כי דוידוב עסק בניהול וליווי מיזמי נדל"ן ושימש כיועץ המשפטי של קבוצת הרכישה בפרויקט גרשון ש"ץ וכיועץ משפטי לפרויקט הקמת מתחם מעונות סטודנטים. דוידוב היה מודע לכך שחה"כ ביטן לוקח מד.ג., ששימש כיועץ באותם פרויקטים, טובות הנאה כספיות עבור סיועו בפתרון בעיות המתעוררות בקידום הפרויקטים. לאור האמור במסגרת פרויקטים אלה, סייע דוידוב לד.ג. למתן שוחד לח"כ ביטן בעד פעולות הקשורות בתפקידו ובין היתר, העביר לבקשת ד.ג 13,000 ש"ח למ.י. בעבור חה"כ ביטן.

התיק נחקר ביחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 של משטרת ישראל, בשיתוף עם רשות המיסים והרשות לאיסור הלבנת הון, ומטופל ע"י עורכי הדין אתי בן-דור, יעל שניידר, רוי גורדון ותומר וירט מפרקליטות מיסוי וכלכלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נזכיר, כי על פי החלטת ביהמ"ש, חל איסור פרסום על תוכן פרטי הסכמי עד המדינה, על כל פרטי ההסכמים בתיק החקירה, על כל פרט העלול להביא לחשיפת זהותם ופרטיהם של עדי המדינה בכל אופן הקושר אותם לפרשה או את מי מבני משפחתם לרבות: פרסום ראשי התיבות של שמם, תמונתם, פרטיהם, מקום מגוריהם.

כתב אישום מתוקן דוידוב
צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

Back to top button