בידורמבזקים

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה ברברה וולטרס הלכה לעולמה בגיל 93

העיתונאית היהודייה-אמריקנית ומגישת הטלוויזיה ברברה וולטרס הלכה לעולמה בגיל 93, כך דיווחו כלי התקשורת הבוקר בארצות הברית.

סינדי ברגר, הדוברת של ברברה וולטרס מסרה בהודעתה לעיתונות: "ברברה וולטרס נפטרה בשלווה בביתה מוקפת באהובים. היא חיה את חייה ללא חרטות. היא הייתה פורצת דרך לא רק עבור עיתונאיות אלא עבור כל הנשים".

את הקריירה שלה החלה וולטרס בשנת 1961 ככתבת, סופרת וחברת פאנל בתוכנית "Today" של NBC. בשנת 1976 היא הצטרפה ל-ABC News והפכה לאישה הראשונה שמגישה את תוכנית חדשות הערב עם הכנסה שנתית של מיליון דולר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עם השנים הפכה לאחת המראיינות הבולטות בתקשורת האמריקאית. היא ראיינה את כל נשיאי ארצות הברית מאז ריצ'רד ופאט ניקסון.

ההופעות שלה בתקשורת דורגו מרביתם במקומות הגבוהים ביותר וזכו לפופולריות רבה, מה שהוביל גם לחקיינים רבים. בשנת 1997 הפיקה את תוכנית האירוח "The View" – אשר סללה את הדרך לתוכניות אירוח אמריקאיות נוספות כמו "The Talk" ו-"The Chew" וכן "Loose Women" הבריטי ו"Studio5" של נורבגיה.

וולטרס עזב את "The View" בשנת 2014, אך נשארה במשך שנתיים לתרום מזמנה במשרה חלקית לחדשות ABC.

וולטרס הייתה נשואה ארבע פעמים, לאיש העסקים רוברט כץ, למפיק לי גובר ופעמיים לאיל הבידור מרב אדלסון. הנישואים השניים לאדלסון הסתיימו בשנת 1992. היא הותירה אחריה את בתה, ג'קי, אותה היא וגובר אימצו בשנת 1968.

הראיונות הגדולים של וולטרס

וולטרס נולדה ב-25 בספטמבר 1929 בבוסטון. אביה, לו, היה בעל מועדון לילה ומפיק תאטרון, כך שכצעירה גדלה ליד מפורסמים.

וולטרס קיבלה בשנת 1953 את התואר שלה בספרות אנגלית בקולג' שרה לורנס בברונקסוויל.

וולטרס ראיינה מנהיגים רבים בעולם וכמעט כל סלבריטי שאפשר להעלות על הדעת. נקודת השיא בקריירה שלה הייתה בראיון שלה בשנת 1999 עם מוניקה לוינסקי שבו צפו בממוצע 48.5 מיליון צופים וגם המפגש המרגש וההיסטורי בשנת 1977 עם ראש הממשלה מנחם בגין ונשיא מצרים אנואר סאדאת.

בשנת 1979 הצטרפה לתוכנית התחקירים 20/20 ברשת ABC.

ב-14 ביוני 2007 קיבלה כוכב במדרכת שדרת הכוכבים בהוליווד.

במרץ 2013 הודיעה וולטרס על פרישתה מהעיסוק הטלוויזיוני לאחר יותר מ-50 שנה על המסך. היום היא נפטרה לאחר מאבק ממושך במחלת האלצהיימר.

יהי זכרה ברוך.

העיתונאית ומגישת הטלוויזיה ברברה וולטרס
העיתונאית ומגישת הטלוויזיה ברברה וולטרס. צילום: באדיבות ABC

Back to top button