בידורמבזקים

אושיית הרשת והמיזוגן המוצהר אנדרו טייט נעצר ברומניה בחשד לסחר בבני אדם

המשפיען הבריטי-אמריקאי השנוי במחלוקת אנדרו טייט נעצר ביום חמישי בבוקרשט, רומניה תחת חשדות אודות אונס וסחר בבני אדם.

הוא יוחזק במעצר ברומניה למשך 30 יום, לאחר שבית משפט הסכים לבקשת המשטרה.

טייט ואחיו טריסטן שנעצר עמו מכחישים את ההאשמות כלפיהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הרשויות חושדות שהשניים, יחד עם שני גברים רומניים, ניהלו קבוצת פשע מאורגן.

הרשויות ברומניה טענו כי ארבעת החשודים הקימו קבוצת פשע מאורגנת שהשתרעה מרומניה ועד בריטניה וארצות הברית, במטרה לבצע פשע של סחר בבני אדם.

הרשויות הצהירו כי לפחות שש נשים "נוצלו מינית על ידי קבוצת הפשע המאורגנת".

הרשויות טוענות כי שניים מהחשודים הטעו את הקורבנות "להאמין שהם מתכוונים להיכנס לקשר נישואין/חיים משותפים" תוך הסעת הקורבנות לרומניה ומאוחר יותר ניצלו אותן מינית באלימות פיזית ובכפייה.

התובעים אמרו שהאחים טייט נמצאים בחקירה פלילית מאז אפריל: "נראה כי ארבעת החשודים […] יצרו קבוצת פשע מאורגן במטרה לגייס, לשכן ולנצל נשים על ידי אילוצן לייצר תוכן פורנוגרפי שנועד להיראות באתרים מיוחדים תמורת עלות […] נראה שהם היו מרוויחים סכומי כסף משמעותיים".

הרשויות אמרו גם שאחד החשודים אנס את אחת הנשים בשתי הזדמנויות נפרדות במרץ 2022.

אנדרו טייט, בן ה-36, שנולד בארה"ב אך בעל אזרחות בריטית, היה קיקבוקסר מקצועני וכיום ידוע בעיקר בהתבטאויותיו הוויראליות ברשתות החברתיות על דומיננטיות גברית, כניעה נשית ועושר. הוא תומך בגלוי באלימות נגד נשים, ובעבר נחסם מכל פלטפורמת מדיה חברתית גדולה עד שאילון מאסק החזיר את חשבון הטוויטר שלו לאחר שקנה את החברה.

הוא הפך ידוע לשמצה מוקדם יותר השנה, כאשר רעיונותיו המיזוגיניים הפכו פופולריים בקרב נערים צעירים. לפני שהוא הוסר, חשבון ה-TikTok שלו צבר כ-11.6 מיליארד צפיות.

הוא הפך לסמל של גבריות רעילה באינטרנט בשל התבטאויות המעודדות שנאת נשים ובין השאר האשים נשים בכך שהן נאנסות. הוא גם הצהיר על עצמו כמיזוגן בגאווה.

הוא עלה לכותרות השבוע בשל אינטראקציה שלו בטוויטר עם פעילת האקלים השוודית גרטה תונברג, כאשר לעג לה בציוץ על המכוניות הרבות שלו "והפליטות העצומות שלהן". היא כתבה לו בתשובה "להשיג חיים". מספר גולשים ברשתות העלו השערה שבאחד הציוצים שבהם לעג לתונברג כאשר כתב שלא ימחזר מגש פיצה והעלה תמונה שלו, הוא חשף את מיקומו בטעות לרשויות. אולם, נציגי הרשויות אמרו שאין בסיס לטענות אלה.

טייט טרם הגיב ישירות להאשמות כלפיו. אולם לאחר שנעצר, נשלח מחשבון הטוויטר שלו ציוץ שרמז לסרט "המטריקס" משנת 1999: "המטריקס שלחו את הסוכנים שלהם". ייתכן שיש בדבר גם רמיזה לתנועת ה-Red Pill הגברית, שלקחה השראה מן הסרט וגם הואשמה רבות במיזוגיניה ועידוד שנאת נשים.

אנדרו טייט
לקוח מחשבון הטוויטר של אנדרו טייט

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button