מבזקיםתאונות דרכים

שני גברים נפצעו בתאונת דרכים בין שלושה כלי רכב בכביש 6, מצבם בינוני

דוברות מד"א : בשעה 17:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על תאונת דרכים במעורבות 3 כלי רכב במחלף נחשונים על כביש 6 לדרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא בתל השומר ולבלינסון 2 פצועים במצב בינוני בהם: גבר כבן 45 עם חבלות בפלג גופו העליון, וגבר כבן 25 עם חבלות בגפיים. נהג הרכב ה-3 לא נזקק לטיפול רפואי. שאול

החובשים הבכירים במד"א אליהו פכטר ואריה פרידמן סיפרו: "הגענו לתאונה בין 3 כלי רכב, שני נהגי הרכב נלכדו ברכבם, ורכב 1 היה הפוך על גגו, חילצנו את שני הפצועים, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח."

חובש הצלה אלחנן רוזנשטיין מדווח: "הגעתי לזירת תאונת דרכים קשה עם מעורבות של שלושה רכבים פרטיים, כאשר אחד מהם התהפך. יחד עם חובשים ופראמדיקים של הצלה ומד"א, הענקנו טיפול רפואי ראשוני, לשני פצועים, גבר כבן 26 עם חבלות בראש ובגפיים אשר פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים בלינסון בפתח תקווה, ולנהג הרכב ההפוך, גבר כבן 47 עם חבלות בפלג גופו העליון אשר לאחר שחולץ מרכבו, פונה במצב בינוני לבית החולים שיבא בתל השומר. בנוסף הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגע נוסף שנפצע באורח קל אך לא נזקק לפינוי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דיויד בדר ויצחק דעבול חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות שלושה כלי רכב. אחד מכלי הרכב התהפך. הענקו בזירה סיוע ראשוני לגבר כבן 45 ולצעיר כבן 25 שנפצעו בינוני. לאחר מכן הם פונו לבתי החולים שיבא-תל השומר ובלינסון".

בוחני אגף התנועה במשטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: איחוד הצלה סניף אלעד
צילום: דוברות ארגון הצלה

Back to top button