מבזקיםמשפטי/פלילי

שר הביטחון גלנט נפגש לראשונה עם פורום מטכ״ל: "כנגד מדינת ישראל מתפתח איום קיומי"

שר הביטחון יואב גלנט, נפגש היום (ראשון), עם פורום המטה הכללי של צה״ל לישיבת עבודה ראשונה. הרמטכ״ל רב-אלוף אביב כוכבי בירך את השר בשם הפורום עם כניסתו לתפקיד.

שר הביטחון גלנט הציג בפני הפורום את תפיסתו בנוגע לאתגרים הביטחוניים העומדים בפני צה״ל, והתייחס לנושאים שידרשו בפני הפורום בחודשים הקרובים בנושאים המבצעיים, הארגוניים ובסוגיות בניין הכוח והפעלתו.

שר הביטחון יואב גלנט: ״אני נכנס לתפקיד ביראת קודש ומודה לכם על קבלת הפנים. אני רואה את עצמי כחלק מהמערכת, לכל אחד יש תפקיד בהגנה על מדינת ישראל ואנחנו נמצאים כאן למען אותה המטרה. האיומים על ישראל משתנים, ועלינו לוודא כי אנו מתמודדים מולם ברצינות והאחריות הנדרשת״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״כנגד מדינת ישראל מתפתח איום קיומי הנובע מחתירתה של איראן להשיג יכולת גרעינית צבאית. הנושא האיראני יעמוד בראש סדר העדיפויות של משרד הביטחון, של צה״ל ושל גופי הביטחון בשל הסיכון הקיומי הטמון בו״. הוסיף.

הרמטכ״ל רב-אלוף אביב כוכבי: ״פורום המטכ״ל מברך אותך עם כניסתך לתפקיד ומאחל לך בהצלחה. צה״ל בוחן את פעילותו ע״פ שלושה מדדים עיקריים – האם אנחנו תורמים לשיפור המציאות הביטחונית, האם אנחנו מכינים כראוי את צה״ל למלחמה והאם צה״ל פועל באופן ערכי. צה״ל מספק ביטחון לאזרחי המדינה, והוא צבא מקצועי, ערכי וממלכתי, אשר מנווט אך ורק ע״פ אמות מידה מקצועיות וערכיות.״

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button