חדשות הארץמבזקים

390 מנות דם נתרמו: פעילות משותפת של מד"א וחברת הגלידות בן & ג'ריס

מותג הגלידות בן & ג'ריס ישראל החל בפעילות חברתית משותפת עם שירותי הדם של מגן דוד אדום, במטרה להעלות את המודעות ולעודד צעירים להצטרף למאגר תורמי הדם הקבועים של מד"א בישראל. במסגרת הפעילות הציבו 4 עמדות לתרומות דם במרכזים מובילים ברחבי הארץ, הכוללים עגלות גלידה ממותגות של בן & ג'ריס וכל מי שתרם דם קיבל גלידה.

העמדות התרמה הוצבו במוקדים מרכזיים, כמו: בקניון דיזינגוף סנטר תל אביב – נתרמו 71 מנות, בעירית ראשון לציון נתרמו 119 מנות, 80 מנות דם נתרמו במכללה האקדמאית רופין ומוקד התרומות אשר הצליח לגייס את מספר מנות הדם הגבוה ביותר הוא כנסת ישראל בירושלים עם 120 מנות שנתרמו. במסגרת הפעילות החברתית גויסו 390 מנות דם שיכולות לסייע להציל את חייהם של כאלף בני אדם בפחות מחודשיים.

פרופ׳ אילת שנער, סמנכ״לית שירותי הדם במד״א מסרה: "על מנת לשמור על מלאי דם תקין במדינת ישראל נדרשים שירותי הדם של מד״א להתרים מדי יום כ-1,000 מנות דם מתורמי דם מתנדבים. אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם בן & ג'ריס ואנו מקווים להמשיך עם פעילות זו במקומות נוספים ברחבי הארץ ולעודד עוד ועוד אנשים לתרום דם ולהציל חיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לדברי רועי דון סמנכ"ל השיווק של בן & ג'ריס ישראל: "אנו רואים חשיבות רבה בגיוס תרומות דם העשויות להציל חיים, ואנו נמשיך עם פעילות זו למשך כל השנה במוקדים מרכזיים כמו: אוניברסיטאות, מכללות, עיריות, קניונים ומרכזי קניות".

צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי
צילום: אסף לוי

Back to top button