מבזקיםצבא וביטחון

נכנס לתפקיד: השר גלנט נפגש עם הנהלת משרד הבטחון

שר הביטחון, יואב גלנט, נפגש אתמול (ראשון) עם הנהלת משרד הביטחון, בראשות המנכ"ל, אלוף (מיל') אמיר אשל. חברי הנהלת המשרד הציגו לשר הביטחון את עיקרי עשיית משרד הביטחון בתחומי הביטחון, הכלכלה והחברה, החל מהטיפול במשפחות השכולות, בנכי צה"ל, במועמדים לגיוס ובחיילים משוחררים, דרך פרויקטי ענק שמוקמים בימים אלה בתחומי התשתית והגנת הגבולות ועד לרכש ופיתוח אמצעי לחימה, סוגיות ביטחון, יצוא ביטחוני וחיזוק הקשרים הביטחוניים-אסטרטגיים עם מדינות רבות.

שר הביטחון, יואב גלנט: ״שמחתי להיפגש לראשונה עם פורום הנהלת משרד הביטחון. אני מודה לראשי האגפים ולמנכ״ל אמיר אשל על קבלת הפנים והצגת נושאי העיסוק העיקריים. משרד הביטחון על אגפיו השונים הוא אחד מגופי הביצוע המשמעותיים ביותר במדינת ישראל, שתורם רבות לביטחונם של אזרחי מדינת ישראל. לתעשיות הביטחוניות ערך יקר מפז עבור התמודדות כוחות הביטחון עם אתגרים ואיומים משתנים ומגוונים. על פעילותן ופיתוחיהן יש לשים דגש אל מול האיומים השונים בגזרות הפעולה של כוחות הביטחון״.

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל אמר: "משרד הביטחון הוא הזרוע הביצועית המרכזית של מדינת ישראל, עם כושר ביצוע גבוה ויכולת השפעה יוצאת דופן על נקודת המפגש שבין ביטחון, כלכלה וחברה. הדבר מעיד בראש ובראשונה על עובדי משרד הביטחון ועל תרבות ארגונית של מצוינות. זה הנכס הגדול ביותר שלנו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יואב גלנט - אמיר אשל - משרד הבטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יואב גלנט - אמיר אשל - משרד הבטחון
צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

Back to top button