חדשות הארץמבזקים

בשל השוואת חיילי צה"ל לנאצים: התאגיד הקפיא את שידוריו של אמל עורבי

ארגון 'בצלמו' פרסם לפני זמן קצר (שני) הודעה על מאבקו בשדר התאגיד אמל עורבי, בשל אחד מפרסומיו של עורבי אשר לטענת הארגון, עושה השוואה בין חיילי צה"ל לנאצים.

מארגון 'בצלמו': "הסוף להסתה, התאגיד הקפיא את שידוריו של אמל עורבי חבר ארגון החרם אמנסטי בשל השוואת חיילי צה"ל לנאצים. צעד חשוב במאבק שהובילו ארגון 'בצלמו' ותנועת 'אם תרצו' בדרישה להפסיק את שידוריו של אמל עורבי מהתאגיד. זאת, משום שאמל מסית באופן קבוע נגד מדינת ישראל וכוחות הביטחון, משווה בין אזרחי ישראל וחיילי צה"ל לנאצים וחבר בארגון החרם אמנסטי. כל זה לא מונע ממנו להתפרנס מכספי משלם המיסים הישראלי. כאמור הבוקר פורסם שהתאגיד קיבל את הטענות נגדו והקפיא לחלוטין את שידוריו, לקראת האפשרות כל הנראה של פיטוריו הקרובים."

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "אני מברך על הקפאת השידורים של אמל עורבי, יחד עם זאת היה עליו להיות מפוטר מזמן. אדם שמשווה בין אזרחי ישראל וחיילי צה"ל לנאצים אסור שהוא יעבוד בתאגיד השידור הציבורי. אני קורא לשר התקשורת שבתור ח"כ פעל נגד מר עורבי, להשלים את המלאכה ולוודא שאנשים שעוינים לישראל לא יעבדו בגופי תקשורת ובוודאי לא בתאגיד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתן פלג יו"ר תנועת אם תרצו: "השפיות חוזרת לתאגיד. החלטה חשובה של מועצת התאגיד. אמל עוראבי יכול לשדר בתאגיד השידור של רמאללה. יש לפטר אותו מיידית!"

כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי - הציבורי
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button