מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה ביצעה פשיטה על בתי עסק בנגב שפעלו באופן לא חוקי

במסגרת פעילות "מסלול בטוח" והמאבק בפשיעה בחברה הערבית, היום (רביעי) בוצעה פעילות אכיפה ממוקדת בתחומי רישוי העסקים ביישוב שגב שלום בהובלת שוטרי תחנת שגב שלום מהמחוז הדרומי ביחד עם החטיבה לבט"פ של משמר הגבול ובשיתוף גורמי אכיפה אזרחיים ממס הכנסה, ביטוח לאומי, משטרה ירוקה, הרשות לאכיפה במקרקעין, כב"ה, יחידת הפיצוח ומשרד התחבורה.

הבוקר פשטו הכוחות על 3 בתי עסק שונים בשגב שלום- קצביה, פנצ'רייה ומגרש למכירת כלי רכב, במטרה לאכוף את חוק רישוי העסקים לצד בדיקה של רשויות המס אודות ניהול תקין של העסק.

במהלך החיפושים התגלו בכלל העסקים שנבדקו ליקויים מהותיים הנוגעים לנהלי מס הכנסה, לבעלים ניתנו דו"חות שונים ביניהם: דו"ח בגין הפעלת עסק ללא רישוי מתאים, דו"ח בגין סחר שלא כחוק של חלקי רכב ולמעלה מ-200 ק"ג של בשר אשר מקורו אינו ידוע, הוחרם והושמד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בימים הקרובים, עם סיום פעולות החקירה, יועברו התיקים לחטיבת התביעות של משטרת ישראל – ובכוונת יחידות התביעה להגיש כתבי אישום וסגירה מנהלית של בתי העסק.

מיקוד האכיפה המשולבת על כלל היבטיה הנה חלק מאתגר מתמשך, תוך הפעלת יכולות, אמצעים ושיתוף רשויות אכיפה נוספות למען בטחון הציבור הנורמטיבי שומר החוק, תוך חיזוק והמשילות ושלטון החוק ביישובי הנגב.

צילום: משטרת ישראל

Back to top button