חדשות הארץמבזקים

בעקבות מקרה אלימות של הורים כלפי מנהלת ביה"ס בעתלית, הלימודים בביה"ס יחלו מחר בשעה 09:00

הסתדרות המורים הודיעה לפני זמן קצר (שלישי) כי בעקבות מקרה אלימות של הורים כלפי מנהלת ביה"ס 'אדוות ים' בעתלית, הלימודים בביה"ס יחלו מחר בשעה 09:00.

נציין כי אתמול, ראשון, בשעות הערב אב של אחד התלמידים בבי"ס 'אדוות ים' בעתלית, התפרץ לחדר המנהלת, ניתק מהחשמל את מצלמת המחשב שלה וצעק עליה. אשתו של האב צעקה ואיימה על חיי מנהלת ביה"ס באזני אחת המורות. בעקבות כך הוגשה תלונה במשטרה.

בעקבות האלימות, מחר (ד' 4.12.23) בשעה 08:00 תתקיים אסיפת הסברה לצוות. הלימודים יחלו בשעה 09:00. האסיפה תנוהל ע"י סגנית מזכ"לית הסתדרות המורים ויו"ר סניף חיפה, עדנה דוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דוד: "אנחנו לא נכיל ולא נספוג שם סוג של אלימות כלפי עובדי ההוראה שלנו. לצערי האלימות בבתי הספר כלפי הצוות החינוכי רק הולכת ומתגברת".

תגובת ההורים : לא הייתה שום אלימות פיזית בכל דרך וצורה. זוהי תלונת שווא ועלילית שווא וזריית חול בעיני הציבור. אולם, אכן היה וויכוח בעקבות זיזלזול בזמנם של ההורים אשר המתינו ביום ההורים. בתארין 3.1.2022 שעה וחצי לפגישה שאליה הוזמנו מלכתחילה. המנהלת ניפנפה אותם בזילזול, במחי יד והלכה לישיבת זום במשרדה. האב אכן כעס ונכנס למשרדה ודרש יחס ותגובה להתנהלות המבישה הזאת. התנהלות משטרת טירת הכרמל אשר בחרה לבוא באישון לילה, לבית העסק של האב ולעכבו כדי לגבות עדות, לעכב לחקירה אב אשר רצה לטפל בבעיות ילדיו צריכה להטריד כל הורה במדינת ישראל. הפרסומים בעיתונים, השיימינג בקבוצות והתגייסות ההסתדרות המורים ודובריה לקמפיין חסר שחר ואמת, החוטא במטרתו ומהווה דוגמה טהורה ומסוכנת של אלימות ממסדית.
ובעיקר חושפת טפח וטפחיים על התנהלותה של המנהלת אשר מהלכת אימים על ההורים. ההיפך הוא הנכון ! תוגש תלונה במשטרה על תקיפת קטין וחסר ישע ופריסת מסכת התעללות בת שנתיים כנגד ילדם אשר סובל בין כותלי בית הספר מנחת זרועה של המנהלת. תוגש קובלנה למשרד החינוך ולפיקוח הארצי. הוגשה בקשה מספר פעמים להעביר את הקטין בגלל התנהלותה של המנהלת, אך היא מהלכת אימים על המשפחה ומפעילה ביד רמה את זרוע הרווחה וקציני המשטרה. תוגש תביעת לשון הרע נזיקית ובד בבד קובלנה פלילית על שיימינג והפצת כזב ודיבה"

יפה בן דוד, מזכ"לית הסתדרות המורים. צילום: ראובן קפוצינסקי

Back to top button