העולם הערבימבזקים

נסראללה נאם ממקום מחבואו: הממשלה בישראל מושחתים

לאחר זמן מה שפניו לא ניראו הופיע הערב (שלישי) מנהיג החיזבאללה, חסן נסראללה ונאם ממקום מחבואו בביירות.בנאומו התייחס למספר סוגיות הקשורות בעיקר למצב בלבנון אבל כהרגלו לא שכח לתקוף את ישראל ואת ארצות הברית.

"לאחר מה שנאמר בתקשורת הישראלית ובמפרץ הפרסי על מצב בריאותי הקשה, אני מבטיח שמצבי טוב ואין צורך לדאוג" פתח את נאומו. "הכוחות הלאומיים בלבנון, כולל חיזבאללה מגנים בראש ובראשונה על האינטרס הלבנוני ולא כנועים לאירן. ארה"ב שואפת להשתלט על הנפט והגז באיזור המזרח התיכון, פיגועי ה-11 בספטמבר נתנו תנופה לאמריקאים להשתלט על עירק ואפגניסטן ולהתקרב לאירן ולסוריה. אירן וסוריה עמדו היטב מול הלחץ האמריקני, וכוחות ההתנגדות בעירק הביאו הישגים רבים נגד הכוחות האמריקניים ואילצו אותם לסגת מעירק. לסולימאני ואל מוהנדיס היה חלק חשוב בהגנה על אירן וסוריה וההתנגדות בעירק. מטרת ההתנקשות בשניהם היא לשבור את ההתנגדות, להטיל אימה על העיראקים, ולהחליש את הצדדים לציר ההתנגדות בסוריה, איראן, לבנון וארץ ישראל".

בהתייחסו לישראל אמר: "הממשלה החדשה של נתניהו על המושחתים, הפושעים והקיצוניים שלה מאיצה את נפילתה של הישות הישראלית הזמנית. היא לא מרתיעה אותנו. העולם חייב לרסן את הקיצוניים הישראלים כדי שלא תתרחש מלחמה חדשה. אני רוצה להצטרף לקול ההתנגדות בלבנון עם הקול של סיעות ההתנגדות בפלסטין לומר שהתקפה של הציונים (בן גביר) על הר הבית לא רק תפוצץ את המצב בפלסטין, אלא באזור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהמשך הזכיר את ההסכם הימי עם עקיצה כלפי נשיא לבנון ואמר: "לא נקבל שום שינוי בכללי ההסכמים עם לבנון, והם יודעים שהיינו מוכנים ללכת הכי רחוק שאפשר בגבול הימי. אין צורך בנשיא לבנון שיתמוך בהתנגדות, אלא נשיא שלא יפריע לה לפעול ולהגן על לבנון, אם פעילות ההתנגדות תופרע, זה עלול להוביל למלחמת אזרחים. אנחנו נכונים לפתור את המחלוקת עם התנועה הלאומית ועם התנועה הפטריוטית החופשית בלבנון."

מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה

Back to top button