מבזקיםפוליטי / מדיני

חה"כ אייכלר מונה ליו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות: "זו הוועדה הכי רגשית בכנסת"

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) מונה היום (רביעי) ליו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות. לדברי יו"ר וועדת הכנסת, אופיר כ"ץ, "זו הוועדה הכי רגשית בכנסת, בה מקבלים סעד האנשים החלשים יותר בחברה. מכלל הנושאים החשובים המטופלים בוועדה – אני משוכנע כי בראשות היו"ר הנכנס, ייצאו ממנה בשורות טובות".

יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, ציין כי "כיום זו אחת הוועדות הרגישות, המטפלות בכאב ובסבל של הזולת, ואני מאחל לח"כ אייכלר שבאופיו הרגיש ובחוכמתו ידע לפעול בהצלחה רבה". שר המשפטים יריב לוין, הדגיש כי "היו"ר הנכנס הוא ח"כ ותיק העוסק במסירות נפש שנים רבות בנושאים של וועדה זו, ואתם פועלים בנאמנות רבה לציבור שבחם בכם – יחד עם מסירות רבה לכל אזרחי ישראל". שר השיכון יצחק גולדקנוף, הוסיף כי ח"כ ישראל אייכלר מדבר תמיד בנעימות ודבריו נעימים לאוזן.

לדברי יו"ר הוועדה הנכנס, "אין דבר יותר גדול מלעזור לאנשים. אני רואה בוועדה זו שבה עושים מצוות כל היום, השלמה לעבודתי בוועדה לפניות הציבור. הוועדה עוסקת בצדק ובמשפט – לא יהיו בה קואליציה ואופוזיציה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היו"ר היוצאת, אפרת רייטן-מרום (העבודה) ציינה כי מדובר ב"וועדה של הלב והנפש, ובה מתבטאים שיתופי הפעולה של כל החברה הישראלית". חברו לסיעה, יעקב אשר, איחל הצלחה רבה ליו"ר הנכנס, וכך גם יבגני סובה (ישראל ביתנו).

ארכיון. צילום: אתר הכנסת

Back to top button