מבזקיםפוליטי / מדיני

חברי כנסת מיש עתיד הגיעו למחאה מחוץ לבית המשפט: "נילחם נגד הטירוף הזה בכל כוחנו"

קבוצת בני אדם ממספר ארגונים, חברי כנסת ממפלגת יש עתיד ואנשים נוספים מפגינים מהבוקר (חמישי) מחוץ לבית משפט העליון. זאת במקביל לדיון המתקיים בבג"ץ בנושא מינויו של אריה דרעי לתפקיד שר, לאחר הרשעתו במסגרת הסדר הטיעון. המפגינים מוחים נגד המינוי ודורשים מבג"ץ לעצור אותו. המפגינים קוראים קריאות נגד דרעי ונתניהו, מניפים שלטים ואף חסמו את הכבישים הסמוכים.

ממפלגת יש עתיד נמסר: "בשעה בה נפתח דיון ערכי ומוסרי בבית המשפט, על מינויו של שר מורשע ומושחת, חברי סיעת יש עתיד הגיעו הבוקר עם מאות פעילי המפלגה ואלפי אזרחים ואזרחיות מודאגים, להפגנה מול בג״צ כנגד המהפכה השיפוטית והרס שלטון החוק. הממשלה הקיצונית והמטורפת הציגה אמש רפורמה הרסנית שמטרתה היחידה היא הרס מוחלט של המבנה החוקתי ופגיעה אנושה בדמוקרטיה. אנחנו נמשיך להילחם בכנסת וברחובות נגד רפורמת ההפקרות, פסקת הסחטנות והרס מערכת המשפט. אנחנו נילחם נגד הטירוף הזה בכל כוחנו וביום שנחזור לשלטון – כל השינויים האלה יבוטלו."

השרה לשעבר, ח״כ אורנה ברביבאי: "התכנית האסטרטגית לחסל את הדמוקרטיה ולשנות את שיטת המשטר כדי להגן על מושחתים לא תצלח. אזרחי המדינה חזקים יותר מכל פוליטיקאי מזדמן ויחד לא ניתן לפגוע בעתיד המדינה כיהודית ודמוקרטית."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השרה לשעבר, ח״כ קארין אלהרר: ״ממשלת ישראל הכריזה אתמול על הפיכה שלטונית של ממש. אחרי שנים שהם סונטים במערכת המשפט, טעו לחשוב שיוכלו לרסק את סמכויות מערכת המשפט ללא מאבק. הם טועים, הרוב מסרב להיות דומם. הוא מודאג והוא ילחם על אופייה הדמוקרטי של המדינה. בכנסת, הרחובות, באולפנים, בכל מקום. רק התחלנו.״

חברת הכנסת החדשה במפלגת יש עתיד, דבורה ביטון שהייתה בהפגנה כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "עוצרים את הטירוף, נלחמים על המדינה!"

מפגינים - מחאת הגשרים - דגלי ישראל - פעילי יש עתיד
ארכיון. מחאת הגשרים. צילום: אלעד גוטמן

Back to top button