מבזקיםמשפטי/פלילי

יזם הנדל"ן ניסים אסייג הוא הנרצח הבוקר בראשון לציון

הותר הערב (חמישי) לפרסם כי הגבר שנורה הבוקר בעיר ראשון לציון ונפטר לפני שעתיים בבית החולים אסף הרופא הוא יזם הנדל"ן אל"מ (במיל') ניסים אסייג, תושב ראשון לציון.

ניסים אסייג הוא הבעלים ומנכ"ל של חברת ההתחדשות העירונית NSA שיזמה תכניות פינוי-בינוי ברחבי הארץ. המשטרה ממשיכה בחקירה לבירור נסיבות הרצח. מספר כווני חקירה נבדקים, העיקרי כרגע הוא סכסוך אישי הקשור לעבודתו.

לפנות ערב כאמור הודיע בית החולים שמיר-אסף הרופא כי "למרות מאמצים רבים של הצוותים הרפואיים בבית החולים ליצב את מצבו, לצערנו הרב, נקבע מותו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כפי שדיווחנו הבוקר, הדיווח על האירוע התקבל סמוך לשעה 09:15 במוקד 101 של מד"א במרחב איילון. אז נודע על גבר שנפצע באירוע ירי ברחוב פריימן בראשון לציון כשהוא ירד ממונית. לאחר שספג את הירי הוא נכנס חזרה למונית ותוך שהוא מזעיק עזרה הגיע לתחנת דלק סמוכה שם החל צוות מד"א שהגיע במהירות לנסות לייצב את מצבו.

הוא פונה למרכז הרפואי שמיר שם הוכנס לחדר הטראומה, עבר הליכי ניתוח ואולם לפנות ערב מת מפצעיו. הוא הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ומספר נכדים.

זירת אירוע רצח בראשון לציון
צילום: יוסי נאבול, תיעוד מבצעי מד"א

אסייג המנוח, יליד אור עקיבא, שימש בעבר בשורת תפקידים בחיל החימוש ובצה"ל. הוא פרש מצה"ל באוגוסט 2008. בתפקידו האחרון היה רמ"ח ארגון ומשאבי אנוש. בין תפקידיו האחרים: ממח"ג גדוד קרן – תותחנים, קח"ש גדחה"נ – כסופי המחץ,רמ"ד רכב בבה"ד, קח"ש חטיבת שריון סדירה, רע"נ הפעלה יחש"ם מרכז – ג'וליס, קחש"א אוג' – עוצבת האש ורע"ן שדו"ת במקחש"ר.

חברת ההתחדשות העירונית NSA שהקים ועמד בראשה פעילה בעשרות פרויקטים ברחבי הארץ.

תיעוד האירוע. צולם ע"י מצלמת אבטחה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button