מבזקיםמשפטי/פלילי

רצח יזם הנדל"ן בראשון לציון: החשוד אותר באשדוד ונעצר ע"י המשטרה

שוטרי תחנת ראשון לציון פתחו אתמול (חמישי) בשעות הבוקר בחקירה מואצת עם קבל דיווח על אירוע ירי לעבר תושב העיר, יזם הנדל"ן אל"מ (במיל') ניסים אסייג (60) ברחוב פריימן, ככל הנראה על רקע סכסוך עסקי.

הדיווח על האירוע התקבל סמוך לשעה 09:15 במוקד 101 של מד"א במרחב איילון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו למרכז הרפואי "שמיר אסף הרופא" בצריפין, שם כעבור מספר שעות נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. "למרות מאמצים רבים של הצוותים הרפואיים בבית החולים לייצב את מצבו, לצערנו הרב, נקבע מותו", נמסר.

בשעות הצהריים התפרסם ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת תיעוד של האירוע. בתיעוד נראה יזם הנדל"ן ניסים אסייג יורד ממונית כשמאחוריה נעמד רכב פרטי. ממנו יצא אדם אשר ניגש אליו והחל לדבר איתו. לאחר דין ודברים בין השניים שנמשך מספר שניות, הסתובב החשוד עם גבו אל יזם הנדל"ן, שלף נשק, הסתובב חזרה והחל לירות לעברו מספר כדורים. לאחר הירי החל לרוץ אסייג לעבר תחנת דלק סמוכה, שם הזעיק עזרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תיעוד האירוע. צולם ע"י מצלמת אבטחה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

למקום האירוע הגיעו כוחות משטרה גדולים אשר החלו באיסוף ממצאים בזירה ובחקירת הנסיבות.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, ציין בהערכת המצב מיוחדת שקיים סמוך לאירוע כי מדובר בפשע חמור שייחקר בעדיפות עליונה ובהתאם הטיל את החקירה על היחידה המיוחדת ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של מרחב השפלה.

חוקרי היחידה בסיוע שוטרי ראשל״צ ביצעו פעולות חקירה מתקדמות ועצרו הערב באשדוד את החשוד במעורבות ברצח. מדובר בתושב העיר בשנות החמישים לחייו שהינו קרוב משפחתו של הקורבן.

בכוונת המשטרה להביא מחר את החשוד לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה.

ניסים אסייג ז"ל שהיה הבעלים ומנכ"ל של חברת ההתחדשות העירונית NSA, הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ומספר נכדים.

זירת הירי. צילום: יוסי נאבול, תיעוד מבצעי מד"א
זירת האירוע. צילום: יוסי נאבול, תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button