מבזקיםמשפטי/פלילי

פיצוץ רכב בנתניה: שני גברים נפצעו קשה ובינוני, המשטרה פתחה בחקירה

שוטרי תחנת נתניה פתחו הלילה (ראשון) בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר קול נפץ שנשמע סמוך לחניון הרכבת בעיר. בתום סריקות, אותרו שרידי פריט אמל"ח ברכב ובו שני פצועים, כאשר על פי גורמי רפואה, נפצעו שני יושבי הרכב, תושבי נתניה, גבר כבן 30 במצב קשה, יציב, וגבר נוסף כבן 24 במצב בינוני, השניים פונו לבית החולים לניאדו בעיר.

הפצועים, שני גברים אשר מוכרים למשטרה וזוהו על ידם כמי שקשורים לארגונו של מי שהשתחרר לא מזמן ממאסר ממושך, ברוך בוקל הנתנייתי שנפצע בעצמו באורח קשה בניסיון חיסול לפני מספר שנים, עת ישב ברכבו שהתפוצץ בראשון לציון.

בתוך כך, חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות. כמו כן, חלק מחניון הרכבת נחסם לתנועה וצפויים עומסי תנועה במקום

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פאראמדיק מד"א אבי דהרי וחובש מד"א דניאל שבע סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רכב מפוייח ומעוך, בסמוך שכב גבר כבן 30 בהכרה, הוא סבל מחבלות ופציעות רסיסים, גבר נוסף כבן 24 התהלך כשהוא עם כוויות קלות ופציעות. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד קשה ויציב והשני במצב בינוני."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button