חדשות הארץמבזקים

נסגר התיק נגד האדם שהצמיד תפילין לאיבר מינו: "מתעלמים  מפגיעה ברגשות דת של מיליוני יהודים"

ביום הבחירות סערה המדינה כאשר אדם, שנטען שהינו פעיל מרצ, נראה מתועד כאשר הוא  מבזה תפילין כשתפס בהן בשתי ידיו ולאחר מכן הצמיד אותן לפלג גופו התחתון ולאיבר מינו.  הנוכחים במקום הזדעזעו עמוקות ממעשה הביזוי והפצירו בו שלא יעשה כן אולם הוא לא חזר בו והמשיך במעשיו. 

הדבר היה בעקבות מבצע של צעירי חב"ד לפתוח דוכני תפילין ליד הקלפיות. כאשר אותו אדם הציעו לו להניח תפילין הוא בתגובה לקח את התפילין וביזה אותם. צעירי חב"ד המארגנים את דוכני התפילין בסמיכות לקלפיות, מסרו כבר אז שבעקבות האירוע החמור, אלפי אנשים הניחו תפילין בתגובה. 

מיד לאחר האירוע הגיש שי גליק, מנכ"ל 'בצלמו' תלונה למשטרת ישראל וכן ליועצת המשפטית לממשלה, בבקשה שתאשר חקירה כנגדו על פגיעה ברגשות דת. בעקבות תלונת הארגון נעצר עוד באותו היום אותו אדם לחקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בארגון בצלמו אמרו: "מהמשטרה נמסר: "בתום החקירה יועברו ממצאיה לעיון והחלטת התביעות בהתאם" . כעת כמו שאמרנו הודיע לשכת המשנה לפרקליט המדינה לעניינים מיוחדים שהתיק נסגר. "

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "כל מדינת ישראל דיברה על ביזוי התפילין. המבזה מעולם לא התנצל, אבל המשטרה והפרקליטות  סגרו  מיידית את התיק. אנחנו כמובן נגיש ערר דחוף על ההחלטה. מצער מאוד שמדינת ישראל והפרקליטות , שרגישים  לכל פגיעה באסלאם ובנצרות, מתעלמים  מפגיעה ברגשות דת של מיליוני יהודים בארץ ובעולם".

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק אורנה חושפת

Back to top button