מבזקיםמשפטי/פלילי

מבצע משותף של צה"ל והמשטרה: נעצר חשוד שחצה את נהר הירדן עם כמות נשק גדולה

בפעילות של בלשי היחידה לפשעים של מרחב יהודה, יחד עם לוחמי מג"ב מיחידות מתיל"ן איו"ש והיט"ר וכוחות צה"ל מחטיבת הבקעה והעמקים הבוקר (ראשון) באזור הבקעה סוכלה הברחה נוספת של נשקים.

במהלך הפעילות נעצר על ידי הכוחות חשוד פלסטיני תושב יריחו שחצה את נהר הירדן וברשותו תיק שהכיל 22 אקדחים 9 מ"מ. החשוד תושב יריחו הועבר לחקירה ביחידה לפשיעה חמורה במרחב יהודה ויובא בהמשך לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט.

לדברי מפקד מרחב יהודה ניצב משנה יוסי גולן: "משבח את הפעילות המקצועית והאיכותית של הכוחות. פעילות ותפיסה זו מצטרפות לעשרות פעילויות שקיים המרחב כנגד עבירות בנשק ואמצעי לחימה במהלך שנת 2022 נתפסו כבר למעלה מ 250 נשקים ואקדחים , תחמושת , מחסניות ופרטי נשק רבים. משטרת ישראל תמשיך את פעילותה ומלחמתה העיקשת יחד עם כלל גופי הביטחון במישור הגלוי והסמוי תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה, על מנת לסכל הברחות כלי נשק ותמצה הדין עד תום עם העבריינים , למען הציבור וביטחונו האישי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
אקדחים - תפיסה - משטרה - צה"ל
צילום: דוברות המשטרה
אקדחים - תפיסה - משטרה - צה"ל
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בצה"ל התייחסו לאירוע ומסרו: "תצפיות צה"ל זיהו מוקדם יותר היום חשוד סמוך ליישוב יפית שבחטיבה המרחבית הבקעה והעמקים. לוחמי צה״ל, כוחות משטרה ולוחמי מג"ב הוזנקו לנקודה ותפסו את החשוד תושב יריחו, כשברשותו 22 אקדחים. החשוד שנעצר ואמצעי הלחימה שנתפסו הועברו להמשך טיפול משטרת ישראל.

אקדחים - תפיסה - משטרה - צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button