חדשות הארץמבזקים

תנועת אומ"ץ קוראת ליועמ"שית לחקור את הפרסומים אודות גולדקנופף

האם שר הבינוי והשיכון המיועד ביצע עבירות בנייה והעלים הכנסות? תנועת אומ"ץ קוראת ליועמ"שית לחקור את הפרסומים אודות גולדקנופף. התנועה פנתה בצורה רישמית ליועצת המשפטית לממשלה וציינה כי הנטען בפרסומים מעלים חשד לעבירות על החוק.

בתנועה ציינו כי "יו"ר מפלגת יהדות התורה, יצחק גולדקנופף, הוא אחד הפוליטיקאים המרכזיים בקואליציה המתרקמת. הוא צפוי להיכנס בקרוב לתפקיד שר הבינוי והשיכון, וכתוצאה מכך לרכז בידיו כוח רב. פרסומים שונים מהימים האחרונים מעלים חשש ממשי כי שר השיכון המיועד ביצע לכאורה עבירות בנייה. אין ספק שמינויו של מר גולדקנופף לתפקיד שר הבינוי והשיכון, וכן לכל תפקיד ציבורי בכיר, מחייב קודם לכל בירור מעמיק של הדברים ופרסום תוצאותיו", כתבו ליועמ"שית יו"ר אומ"ץ פנחס פליצ'ה פלד ויו"ר המועצה הציבורית של התנועה, עו"ד יצחק מינא.

באומ"ץ מדגישים כי על גלי בהרב מיארה להתערב בדחיפות בפרשה, שכן "לעם ישראל ישנה הזכות לדעת האם שר השיכון מתנהל כחוק, ובפרט בכל הנוגע לתכנון ובנייה. על-פי הפרסומים האחרונים, דירה בבעלותו של גולדקנופף פוצלה ל-5 דירות, וזאת ללא ההיתר הנדרש בחוק. בנוסף סיפר אחד השוכרים כי כשביקש קבלות עבור שכר הדירה, נענה בסירוב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובת השר טרם התקבלה.

יצחק גולדקנופף - משרד השיכון והבינוי
צילום: משרד הבינוי והשיכון

Back to top button