חדשות הארץמבזקים

משלחת משרד החקלאות לאיחוד האמירויות תוביל תכנית יישומית בנושא ביטחון מזון

מפגש הפסגה של ששת צוותי העבודה הבין מדינתיים של "פורום הנגב" נפתח היום (שני) באבו דאבי. במהלך הפסגה, הצפויה להימשך יומיים, תוביל מנכ"לית משרד החקלאות ופיתוח הכפר, נעמה קאופמן פס, בשותפות עם מקבילה המרוקאי, את הדיונים בנושא ביטחון מזון וטכנולוגיות מים. המשלחת הישראלית תציג לראשונה שורת הצעות לשיתופי פעולה ופרויקטים יישומיים ברמה המקומית והאזורית.

במשרד ציינו כי הצעד מובל מתוך התפיסה כי מדינות האזור חולקות אתגרים דומים, ולישראל ידע רחב שתוכל לחלוק עם שאר מדינות האזור. פתרון אתגרים משותפים יוביל לשגשוג של כלל השותפות, לרבות התגברות על מחלות ומזיקים שאינם יודעים גבולות.

פסגה זו היא המפגש המקצועי של צוותי העבודה הבין מדינתיים, וכהמשך לפורום הנגב ממרס 2022, ומשתתפות בה כלל החברות בפורום; ישראל, ארה"ב, איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו ומצרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנכ"לית משרד החקלאות, נעמה קאופמן פס: "שיתוף הפעולה ההיסטורי בנושא ביטחון מזון הוא כלי התמודדות חשוב ואסטרטגי ליציבות ייצור המזון בישראל ובאזור. חילופי ידע וטכנולוגיה, לצד גיבוש מנגנוני שיתוף פעולה, יאפשרו לכולנו להתמודד טוב יותר עם אתגרי השעה, בראשם השלכות משבר האקלים ושינויים גיאופוליטיים"

קרדיט צילום: משרד החוץ של איחוד האמירויות

Back to top button