מבזקיםפוליטי / מדיני

שר הרווחה מרגי מינה מ"מ מנכ"ל למשרדו עד למינוי קבוע

לאחר התייעצות עם נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ החליט היום (שלישי) שר הרווחה והביטחון החברתי, ח"כ יעקב מרגי למנות את מר ינון אהרוני לתפקיד מ"מ מנכ"ל משרד הרווחה והביטחון החברתי עד למינויו של מנכ"ל קבוע למשרד.

שר הרווחה והביטחון החברתי, ח"כ יעקב מרגי: "ינון הוא מנהל מוכשר ומקצועי בעל ניסיון רב ויכולת ניהולית מוכחת, ינון משמש כ-4 שנים בתפקיד סמנכ"ל בכיר לניהול ההון האנושי של משרד הרווחה וזוכה להערכה ואמון רב בקרב עובדי המשרד וחברי ההנהלה. אין לי ספק כי ניסיונו העשיר יבוא לידי ביטוי בתפקידו כמ"מ מנכ"ל המשרד. אני מודה לינון על התגייסותו למשימה ומאחל לו הצלחה רבה בתפקיד, יחד בעז"ה נפעל במשרד חשוב זה למען רווחתם של כלל אזרחי ישראל ולמען האוכלוסיות המוחלשות בחברה הישראלית".

ח"כ יעקב מרגי
יעקב מרגי. צילום: אבי אוחיון, לע"מ

מ"מ המנכ"ל הנכנס מר ינון אהרוני: "אני מודה לשר הרווחה והביטחון החברתי ח"כ יעקב מרגי על האמון שנתן בי ועל הזכות שנפלה בחלקי לשמש בתפקיד חשוב זה. האתגרים במשרד הם רבים וחשובים ואני נוטל על עצמי את התפקיד בחרדת קודש. כמי שמכיר את המשרד ואת עובדיו המסורים אני מתחייב לפעול בכוחות משותפים עם השר מרגי המביא עמו יכולות עשייה מוכחות וניסיון רב שנים וביחד להוביל את המשרד בעשיה החשובה למען כלל אזרחי ישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מר ינון אהרוני (46) מתגורר במושב קלחים שבנגב המערבי, בעל תואר שני במינהל ומדיניות ציבורית מאונ' בן גוריון בנגב. ינון מכהן למעלה מעשור במגוון תפקידים בכירים בתפקידי מינהל ומשאבי אנוש בשירות המדינה. ינון משמש כ-4 שנים (במצטבר) כסמנכ"ל בכיר לניהול ההון האנושי במשרד הרווחה. בין היתר תחת השרים חיים כץ, איציק שמולי ומאיר כהן. את תחילת דרכו בשירות הציבורי החל ינון כראש אגף מינהל ומשאבי אנוש של הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב.

ינון אהרוני
צילום: דוברות משרד הרווחה

Back to top button