חדשות הארץמבזקים

ראש המל"ל היוצא סיים את תפקידו, השר לשעבר צחי הנגבי מחליפו

היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל היוצא ד"ר איל חולתא סיים היום (שלישי) את תפקידו והשלים את תהליך החפיפה עם מחליפו, השר לשעבר צחי הנגבי, שכלל העמקה בכלל הסוגיות הביטחוניות והמדיניות. כמו כן, כחלק מהליך החפיפה, קיימו השניים פגישה משותפת עם רה"מ נתניהו, במסגרתה דנו במספר סוגיות רגישות. רה"מ נתניהו הודה לראש המל"ל היוצא ד"ר איל חולתא על תרומתו רבת השנים לביטחון המדינה ומילוי תפקידו כראש המל"ל.

ד"ר חולתא התחיל את כהונתו במל"ל באוגוסט 2021, במהלכה טיפל בשורה של נושאים רגישים בענייני הביטחון הלאומי בניהם, קידום היחסים האסטרטגיים עם הממשל האמריקני, גיבוש וקידום המדיניות ביחס לגרעין האיראני, מיצוי וטיפוח הסכמי הנורמליזיציה עם מדינות האזור וקידום הטיפול בענייני ביטחון הפנים ומוכנות למשבר האקלים.

ד"ר חולתא נכנס לתפקידו כיועץ לביטחון לאומי ור' המל"ל לאחר 23 שנות שירות במוסד במגוון תפקידים בכירים, מתוכם עשר שנים בפורום הפיקוד הבכיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל היוצא ד"ר איל חולתא מאחל הצלחה רבה למר צחי הנגבי, שקיבל את המינוי לתפקיד, מבקש להודות לאנשי המל"ל על עבודה מסורה ומקצועית ובטוח כי ימשיכו להיות מטה מקצועי התומך בפעילות הביטחונית והמדינית של ראש הממשלה, הקבינט ור' המל"ל הנכנס מר הנגבי.

טקס חילופי ראשי המל"ל
צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

Back to top button