צרכנות

הרחקת יונים לצמיתות – השיטות המקובלות

יונים הן מטרד לא קטן בבתים. הן מקננות באזור החלונות, המרפסות ואפילו הגגות ומשאירות בכל מקום לשלשת עצומה אשר מביאה איתה גם מחלות ומיני מזיקים. אנשים רבים רוצים להיפטר מהיונים והם מנסים בהתחלה שיטות ביתיות שלא תמיד עובדות ואז הם מבינים כי צריך להשתמש בפתרון מקצועי שירחיק אותן לצמיתות. במאמר הבא נדבר על הדרכים הכי מקובלות כיום עבור הרחקת יונים.

 

להתאים את דרך ההרחקה למקום שבו נמצאת היונה

כל העניין של הרחקת יונים מקצועית היא לבצע התאמה בצורה מושלמת של מוצר ההרחקה למיקום שבו שוהה היונה. כשאתם מזמינים מרחיק יונים מקצועי לביצוע של הרחקת היונים, הוא קודם כל מוודא באילו מקומות היונים שוהות. יש בתים שזה יהיה במקום אחד ויש בתים שיהיו להן מספר מקומות. מוצרי ההרחקה מותאמים להתקנה במקומות השונים ולוקחים בחשבון את צורת השהייה של היונים במקום. כך לדוגמא, אם יונים נכנסות למסתור הכביסה מפתח מסוים, הרי שחסימה של הפתח תמנע מהן להיכנס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

רשת נגד יונים במסתור כביסה

אחד הפתרונות הכי טובים כנגד יונים זו רשת נגד יונים. הרשת מיועדת ברוב המקרים למסתור הכביסה בדירות בבניין. לרוב מסתור הכביסה מגיע עם פתחים לצורך כניסת אוויר נקי לייבוש הכביסה. דרך אותו פתח נכנסת היונה ויש לה שם כוך נהדר לבניית קן. כדי למנוע זאת, אם אתם מזמינים שירות הרחקת יונים, הם ימליצו לכם על התקנת רשת יונים.

בענף הרחקת היונים יש כל מיני סוגי רשתות. יש רשתות שעשויות ממתכת ויש מפלסטיק. חברה להרחקת יונים שהינה מקצועית ואמינה, תמיד תמליץ לכם על הרשת שעשויה ממתכת. רשת זו עמידה יותר, מאפשרת תיקונים במידת הצורך והיא משיגה ללא ספק את המטרה.

 

דוקרנים נגד יונים במרפסת, אדני החלון והמזגן

כיום, ברוב הבניינים החדשים יש מרפסת ויונים מאוד אוהבות לשהות בה. מעבר לכך, יונים גם מאוד אוהבות את אדני החלונות ואת החלק החיצוני והישר של המזגן. מוקדים אלו מועדים לפורענות, אך יש פתרון מעולה כדי להרחיק את היונים מהם והוא הדוקרנים.

גם במקרה של הדוקרנים, קיימים שני סוגים. דוקרנים עשויים פלסטיק שנחשבים לפחות איכותיים ודוקרנים שעשויים מתכת ועליהם בדרך כלל מרחיקים ומדבירים ממליצים יותר. הדוקרנים ממתכת הינם דוקרנים יותר איכותיים שנשארים לאורך זמן, אך העלות שלהם מעט יותר יקרה. מבחינת עלות מול תועלת, ברור שכדאי לבחור בדוקרנים ממתכת.

 

קפיץ נגד יונים על גגות

לא כולם יודעים, אך גגות של בתים הם ללא ספק מוקד של יונים, גם כאשר מדובר בגגות גבוהים מאוד. בגגות הכי נכון להניח קפיץ נגד יונים. המטרה של הקפיץ הוא ליצור אי נוחות עבור היונים וכך למנוע את חזרתן. כשעושים הרחקת יונים עם המדביר שמציל, המרחיק שיגיע אליכם ידע לכוון אתכם אל הפתרון המתאים.

Back to top button