חדשות הארץמבזקים

פיגוע הדקירה בהר חברון: נקבע מותו של המחבל, חשד לניסיון פיגוע נוסף

בפיגוע הדקירה שאירע לפני זמן קצר (רביעי) גבן כבן 30 נפצע באורח בינוני כתוצאה מדקירות בפלג גופו העליון. המחבל נוטרל מירי של אזרח אחר שבנס היה במקום ומנע פגיעה נוספת. על פי הדיווחים, מותו של המחבל נקבע במקום. בנוסף, אזרח דיווח כי בוצע לעברו ירי, עת שנסע ברכבו באזור סינג'יל צפונית מזרחית לרמאללה. לאחר בדיקה וסריקות של כוחות הבטחון, התברר כי מדובר בירי זיקוק.

מעטי ועדי קולני כונני הצלה ללא גבולות מד"א הר חברון שהיו בסמיכות למקום: "קיבלנו דיווח על פיגוע דקירה, כשהגענו למקום הבחנו בפצוע עם פציעות חודרות בפלג גופו העליון, הענקנו טיפול ראשוני הכולל עצירות דימומים וחבישות, הפצוע פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים."

מבית החולים סורוקה נמסר: "הפצוע מהפיגוע בדרום הר חברון פונה לחדר הטראומה במלר״ד סורוקה. מטופל ועובר כעת הערכה רפואית במלר״ד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בארגון השומר יו"ש אומרים בעקבות פיגוע הדקירה בחוות יהודה כי "מדובר על תוצאה של אלימות מתמשכת כלפי החוות החקלאיות היהודיות בכלל יהודה ושומרון וללא נוכחות משמעותיות בשטח לסיוע לחקלאים המקרים הללו היו קורים לעתים קרובות הרבה יותר. "

"רק לפני מספר ימים פרסמנו נתונים המראים כי ישנה עלייה בתקיפות חקלאים יהודיים על ידי פלסטינים. היום יש כבר אדם דקור. מי שלא הבין שדבר כזה עומד לקרות הוא עיוור מבחירה. לא מפתיע שזה מה שקרה, האלימות נגד החוות החקלאיות לא מפסיקה. רק נוכחות של מתנדבים בכל שעות היממה בחוות החקלאיות מנעה התרחשות של אירועים כאלה מדי יום. נותנים את כל המעטפת והתמיכה לבעלי החווה בעקבות האירוע שהתרחש".

צילום: הצלה ללא גבולות יו"ש
צילום: הצלה ללא גבולות יו"ש

Back to top button