מבזקיםמשפטי/פלילי

הערעור התקבל: בית המשפט קבע שקטין ביצע עבירות מין בתלמיד במהלך טיול שנתי

בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל היום (חמישי) את הערעור שהגישה הפרקליטות וקבע כי קטין ביצע עבירות מין בתלמיד אחר, במהלך טיול שנתי.

על פי כתב האישום, במהלך טיול שנתי בו השתתפו הנאשם והמתלונן בבית הספר התיכון בו לומדים, ביצע הנאשם מעשים מיניים במתלונן בזמן שהשניים ישנו בסמוך אחד לשני. כתב האישום ייחס לנאשם עבירות של גרימת מעשה סדום ומעשה מגונה, בתשובתו לכתב האישום כפר הנאשם באשמה.

בית משפט השלום בירושלים זיכה את הנאשם משתי העבירות שיוחסו לו וזאת מחמת הספק וקבע כי דברי המתלונן מבוססים על הרגשות ומסקנות, ולכן קיים ספק מה היו מעשי הנאשם. פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד יעל איגרא, הגישה ערעור על ההחלטה וטענה כי נוכח גרסתו העקבית של המתלונן ולנוכח שלל החיזוקים שיש לה בחומר הראיות ניתן וראוי היה לקבוע ממצאים עובדתיים מרשיעים, שיש בהם כדי להוביל למסקנה לפיה אין ספק של ממש שהנאשם ביצע את המיוחס לו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

זאת, בין היתר, בשל הגרסה שמסר הנאשם במשטרה ולפיה הבין כי הוא ביצע במתלונן מעשה מיני. בית המשפט המחוזי (כב' השופטים עודד שחם, אברהם רובין ונמרוד פלקס) קיבל את הערעור וקבע כי הנאשם ביצע את העבירות המיוחסות לו בכתב האישום, "לגבי המקרה שלפנינו קיימת תשתית ראייתית ברורה, מוצקה ועקבית לכך שהמעשים המיניים בוצעו במתלונן שלא בהסכמתו, בעת שהיה במצב המונע מתן הסכמה חופשית".

פטיש שופט - כתב אישום - בית משפט
אילוסטרציה. צילום: pixabay

Back to top button