צרכנות

מהו שיש אטלס והאם הוא מומלץ?

כאשר מתחילים לעצב את המטבח, אחת ההחלטות הגדולות ביותר שעומדות על הפרק היא באיזה משטח שיש לבחור. המטרה היא לבחור את המשטח האולטימטיבי, שייתן לכם את המענה האופטימלי והמותאם ביותר לצרכים שלכם, וכשיש כל כך הרבה אפשרויות בסביבה, ההחלטה יכולה להיות מעט מבלבלת וחשוב להכיר את הרכב החומרים ואת המותג כדי להגיע אל ההחלטה הנכונה שתשלב באופן הטוב ביותר בין עיצוב לבין פרקטיות.

אחד ממשטחי השיש היותר פופולריים כיום במטבחים הוא שיש אטלס, משטח איכותי עם ניחוח איטלקי יוקרתי המציע עמידות גבוהה במיוחד והתאמה למטבחים הישראליים.

קרדיט תמונה: קנבה

מאיטליה לישראל ולמטבח שלכם

שיש אטלס מיוצר באיטליה, ובדומה למשטחי גרניט פורצלן אחרים, הוא כולל את כל התכונות שהופכות אותו לבחירה אידיאלית למטבח שלכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אבל רגע לפני שמתחייבים, כדאי קודם לעשות היכרות ראשונית עם המשטח הפופולרי והמבוקש. שיש אטלס מתאים ליישומים שונים החל במשטח למטבח ועד חיפוי קיר. הוא מגיע בעיצובים עדכניים ומרהיבים, וזמין עבורכם במגוון רחב של מידות, החל במידות סטנדרטיות ועד משטחים גדולים ורחבים במיוחד.

הודות למידותיו הגדולות, ניתן ליצור ממנו משטחים הכוללים מינימום חיבורים וליהנות מתוצאות מרהיבות. גם העיצוב האיטלקי הוא מאפיין ייחודי לשיש אטלס, יחד עם מגוון עצום של דגמים, גוונים, צבעים ואפילו מרקמים, כיאה למותג מארץ המגף שמבינה בסטייל ואיכות.

טבעי או לא טבעי?

שיש אטלס אינו נוצר בבטן האדמה, הוא מיוצר במפעלים כתוצאה מערבוב בין מינרלים וחומרים אחרים שנדחסים יחדיו בטמפרטורה גבוהה במיוחד. העובדה שהוא אינו נחצב באדמה דווקא מהווה יתרון ומאפשרת לייצר מוצר עמיד מאוד ואיכותי, במגוון של עיצובים, אותם ניתן להתאים לכל טעם וסגנון אישי.

לשיש אטלס יש את כל היתרונות שהופכים אותו למשטח איכותי שמתאים למטבחים, לרבות:

  • עמידות גבוהה לחום – משטח אטלס נחשב למאוד עמיד בפני טמפרטורות גבוהות, מה שחשוב כאשר בוחרים משטח שאמורים לעבוד ולבשל עליו. משטח שיש למטבח אינו מונח שם ליופי, עליכם להיות מסוגלים להניח עליו סירים, מחבתות ותבניות באופן חופשי, מבלי לחשוש שיקרה לו משהו. יחד עם זאת חשוב להתייעץ עם מתקין מורשה על מנת לוודא את עמידות הדגם שאתם בוחרים.
  • ניקיון ותחזוקה קלים – שיש אטלס אינו סופג לכלוך, הוא דוחה כתמים וקל לנקות אותו. זהו משטח אטום ולכן לא מצטברות בתוכו שאריות מזון. יתרון זה מהותי מכיוון שבמטבח הניקיון חשוב, מה גם שתוכלו לנקות את המשטח עם חומרי ניקוי שונים ומגוונים עם מעט מגבלות, מה שלא תמיד אפשרי עם משטחי שיש אחרים שיש כיום בשוק.
  • עמידות לשריטות – משטחי אטלס מציעים ללקוחות גם עמידות גבוהה בפני שריטות. כתוצאה מכך, המראה המעוצב של המשטח נשמר לאורך שנים רבות, ומלבד זאת, אפשר לקצוץ את המזון על משטחים מסויימים באופן ישיר, ללא הצורך להיעזר במשטחי חיתוך כאלו ואחרים.
  • עיצובים עכשוויים – שיש אטלס ידוע בעיצוב האיטלקי העדכני שלו, מה שמהווה עניין חשוב כאשר מעצבים מטבח. המטבח הוא לב ליבו של הבית ומבלים בו הרבה זמן ועם תכנית העיצוב הפתוח שאופייני כיום, השיש שתבחרו יבלוט וילכוד את העין. לכן מומלץ לשים דגש על כך שהוא יראה טוב. משטחי אטלס זמינים באינספור עיצובים ודגמים כך שיכולים לספק לכם מענה מעולה גם בגזרה הזאת.
  • עלויות – את כל היתרונות והתועלות האלו אתם מקבלים במחיר הוגן ביחס למשטחים אחרים מפני שמשטחים אלו אינם יקרים כמו משטחי האבן הטבעית, אך יחד עם זאת גם אינם זולים. הם מגיעים בטווח של מחירים אשר משתנה בהתאם לדגם הנבחר, ובעיקר – הם מעניקים תמורה מעולה להשקעה!

ובשורה התחתונה, משטחי אטלס מתאימים לכל מי שמעוניינים במשטח איכותי שמשלב בין עמידות, איכות, עיצוב ומחיר והם מתאימים בעיקר למטבחים פעילים שעובדים על בסיס יומיומי ומרבים לבשל ולאפות בהם.

Back to top button