מבזקיםתאונות דרכים

שלושה נערים נהרגו בתאונת דרכים בצפון הארץ

אורי מלול, אריאל שטרן ודניאל פורת, נערים בני 16 ו-17 מכפר בלום, נהרגו הלילה (שישי) בתאונת דרכים בכביש 9779, בין קריית שמונה למושב בית הלל. חקירה ראשונית של בוחני התאונות במשטרה העלתה כי הרכב בו נסעו השלושה ביצע פנית פרסה בכביש מבלי שהבחין ברכב אחר שהתקרב והתנגש בהם. ברכב זה נפצעו שני נוסעים באורח בינוני עד קשה.

הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 01:19. בנוסף לצוותי מד"א הגיעו לזירה גם שני צוותי חילוץ והצלה מתחנת גליל-גולן, בפיקודו של מפקד המשמרת רשף שלומי בן-אבו, והם חילצו את שלושת הצעירים הלכודים מהרכב – כששניים מהם כאמור היו ללא רוח חיים. מבית החולים זיו נמסר כי הגבר שנפצע בן 34, ואילו האישה בת 43. השניים התקבלו בחדר הטראומה, והאישה נותחה והועברה לטיפול נמרץ. הגבר גם הוא עבר ניתוח.

וילי זאב חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שני כלי רכב. למרבה הצער נקבע מותם של שלושה נערים (בגילאי 16-17) וכמו כן פונו מהזירה שני נפגעים באורח קשה (בגילאי 35 ו-43) כוחות כיבוי פעלו בזירה עקב אופי התאונה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מדובר בתאונה מזעזעת", סיפר פרמדיק מד"א אלי בן זקן. "ראינו שני כלי רכב, אחד מהם שבו נסעו שלושה צעירים היה מעוך לחלוטין. מתוך הרכב חולצו שלושה צעירים, כששניים מהם היו ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם. השלישי היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי ולאחר שהורדם והונשם פינינו אותו במסוק של חיל האוויר לבית החולים במצב קשה. מהרכב השני חולצו גבר ואישה בשנות כשהם בהכרה מלאה וסבלו מחבלות, ולאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם לבית החולים במצב בינוני ויציב".

חקירת התאונה נמשכת.

תאונה ליד בית הלל
צילום: איחוד הצלה

Back to top button