מבזקיםמשפטי/פלילי

המשטרה: עצרנו על חם 3 חשודים בניסיון לשדוד את בעלי בית"ר ירושלים

משטרת מחוז תל אביב תבקש בצהריים (שישי) להאריך את מעצרם של שלושה חשודים בניסיון לשדוד את איש העסקים ברק אברמוב, בעליה של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. על פי המשטרה השלושה נעצרו "על חם" בביותו של אברמוב במהלך ניסיון השוד.

על פי המשטרה שוטרים נשלחו לבית ברחוב ניסים אלוני בתל אביב בעקבות קריאה על פורצים . צוות סיור של תחנת לב תל אביב הגיעו אל הבניין, נכנסו אל הדירה, ועצרו בשעת מעשה שלושה חשודים תושבי מרכז הארץ, בשנות ה-30 לחייהם. במשטרה ציינו כי "מממצאים ראשונים עלה חשד כי החשודים ארבו לאיש העסקים סמוך לכניסה וכאשר הגיע, הכניסו אותו אל הבית, וניסו לשדוד אותו באיומי אקדח. צוות הסיור שהגיע אל המקום נכנס אל הבית ועצר את השלושה".

בצהריים הובאו החשודים לבית משפט השלום בתל אביב. המדובר בשני אחים מראשון לציון, ותושב תל אביב, כולם בשנות ה-30 לחייהם. הם מכחישים את הנטען נגדם. מעצרם הוארך ב-5 ימים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעלי בית״ר ירושלים, ברק אברמוב מסר בהודעה לתקשורת כי: "אמש בשעות הלילה עברתי אירוע שוד בביתי. אני מודה למשטרת ישראל על העירנות, הטיפול המהיר וניהול האירוע. אני בסדר גמור, שב למסלול ומודה לכל המתעניינים בשלומי".

ארכיון. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button