מבזקיםמשפטי/פלילי

נקמות הדם נמשכות: השייח' הבכיר של חמולת ג'רושי חוסל ביריות

הסכסוך העקוב מדם בתוך חמולת ג'רושי ברמלה, בעיקר בין הפלגים העבריינים שלה, גבה היום (שישי) קורבן נוסף. השייח' עלי ג'רושי, הנחשב לבורר הסכסוכים לא רק בתוך החמולה, נורה בפתח המסגד בכפר. כל כווני החקירה נחקרים כשהעיקרי הוא נקמת דם ותגובה מצד אחד הפלגים על רצח קודם. סכסוך זה גבה לא רק את חייהם של גורמים עבריינים בפלגים אלא גם של אנשים נורמטיביים שבינם לבין פשע לא היה דבר.

במשטרת מחוז המרכז ממשיכים לחקור את נסיבות הרצח. המשטרה ממשיכה באיסוף ממצאים, במהלכו איתרו סמוך לזירה כלב ירוי השייך לבני משפחת הקורבן. בהערכת מצב מיוחדת שקיים ממ"ז מרכז- ניצב אבי ביטון, הטיל את החקירה על ימ"ר מרכז, כאשר כלל המערכים הרלוונטים יעמדו לרשות היחידה החוקרת, לצד תגבור הפריסה המבצעית והאכיפה הממוקדת. עד כה לא נמסר על מעצרים. גם במשטרה מבינים שקשה מאוד יהיה להתקדם בחקירה ולאתר את המתנקשים אך מנגד הפעילות המבצעית והמודיעינית עניפה מאוד כשגם רצח נוסף וקרוב "באויר", בתגובה לרצח השייח'. גורם משטרתי ציין כי רצח כזה אגב יכול להתרחש בכל מקום בארץ מה שמקשה מאוד על המניעה שלו.

ג'רושי, נורה לפנות בוקר בפתח המסגד המרכזי בג'ואריש, בעת שעסק במצווה של שטיפת מדרגות הכניסה לבית התפילה. מקורביו פינו אותו למרכז הרפואי שמיר אסף הרופא אולם לאחר ניסיונות החייאה נקבע מותו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

נציין כי הסכסוך בין הפלגים העבריינים בתוך החמולה קושר מצד אחד את זייד ג'רושי ששוהה בתחומי הרשות לאחר שפרץ הסכסוך האלים וניסו להתנקש בחייו, ומנגד את אחיינו חאתם ואנשיו. חאתם ג'רושי אגב חוסל באחרונה. השייח' עלי ג'רושי השתייך למה שכונה הפלג המרכזי בחמולה שחלק מאנשיו באחרונה התקרבו לאנשיו של חאתם ויצאו נגד זייד ג'רושי שאחד מאחיו, אשתו ובתו נרצחו אף הם, בצפון הארץ, במאבק הזה.

השייח' עלי ג'רושי
צילום: מתוך ראיון בערוץ 13

Back to top button