חדשות הארץמבזקים

הדגלים השחורים: "ההפיכה המשטרית של נתניהו לא תצלח, העם לא יוותר"

תנועת הדגלים השחורים נערכת להפנות שיתקיימו הערב (מוצ"ש) ‎בתל אביב, ירושלים ובחיפה. "מול הניסיון למחוק את הדמוקרטיה ומגילת העצמאות – עם ישראל יתקומם וינצח" אמרו בתנועה.

עוד ציינו הדגלים השחורים כי "ההפיכה המשטרית של נתניהו לא תצלח, הוא הולך להיתקל בעם ישראל שלא יוותר על החופש שלו מפני עריצות הביביזם. הרבבות שיצאו הערב הם רק תחילתו של מאבק בלתי מתפשר של עם שלא יוותר על הפרדת הרשויות וערכי השוויון והחופש. המהלכים המסוכנים של נתניהו באמצעות לוין מעמידים את כל החזון הציוני בסכנה. במקום להיות עם חופשי בארצנו, מבקש נתניהו להפוך את ישראל לעם כלוא בארצו. הוא יגלה שזה לא אפשרי".

‎בדגלים השחורים, קוראים לראשי משטרת ישראל: "תפקידכם הוא לשמור על אזרחי המדינה, לא לשרת את העבריין המורשע בן גביר. אנו מצפים מכם לפעול בחדות נגד שתולים שבאים לעורר פרובוקציות מהמחנה הפאשיסטי. אפשרו מחאה דמוקרטית נחושה – אנו נאבקים גם עבורכם ועבור משפחותיכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

להפגנה שותפים קשת רחבה ומגוונת של ארגונים וגופי חברה אזרחית.

תא"ל במיל', אסף אגמון, מתנועת 'צו 8 אזרחי להצלת הדמוקרטיה, ממארגני ההפגנה אמר כי "עשרות אלפי ישראלים ינהרו הערב להבימה לומר לממשלה העבריינית – עד כאן! זו תחילתה של התנגדות אזרחית רחבת היקף. לא ניתן לנאשם שנמלט מהדין ולשותפיו המסוכנים לרמוס את הדמוקרטיה, כדי לקדם את האג'נדה הקיצונית שלהם. אלה ימים גורליים לעתיד המדינה. זהו צ 8 אזרחי למחנה הדמוקרטי. נהיה הערב בהבימה ובכל מקום שיידרש כדי לעצור את הטירוף."

בשל המחאה הערב ברחבת הבימה בתל אביב ייחסמו החל מהשעה 18:00 הרחובות הבאים לתנועת כלי רכב: דיזנגוף-המלך ג'ורג' לכיוון מזרח, דיזנגוף-תרס"ט לכיוון דרום ומזרח, דיזנגוף-שד' חן למזרח, דיזנגוף-אבן גבירול לכיוון מזרח ולכיוון צפון, המלך ג'ורג'-בן ציון לכיוון מזרח., שד' בן ציון-מלצ'ט לכיוון מזרח, אחד העם-רוטשילד לכיוון מזרח, חשמונאים-רוטשילד לכיוון מזרח, אבן גבירול-מרמורק לכיוון מערב ושדרות רוטשילד-ברדיצ'בסקי לכיוון צפון.

כמו כן אלה הנקודות להורדת נוסעים לאוטובוסים: קפלן/דה וינצ'י – לבאים מכיוון מזרח, סינמטק רחוב קרליבך 37 תל אביב – לבאים מכיוון מזרח/דרום, בן ציון/קינג ג"ורג' – לבאים מכיוון מערב, כיכר מסריק – לבאים מכיוון צפון, רוטשילד/בצלאל יפה – לבאים מכיוון דרום, יהודה הלוי פינת הרכבת.

נקודות חנייה והמתנה לאוטובוסים: יש להמתין בחניונים בלבד כגון חניון רידיניג, חניון הכרמלית.

Back to top button