מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: בן 21 ביצע עבירות מין וסחט באיומים קטינים באמצעות אפליקציית 'אינסטגרם'

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עבד שעאר (21) מת"א בגין עבירות מין וסחיטה באיומים, זאת שביצע עבירות מין בעשר קטינים באמצעות אפליקציית האינסטגרם.

מכתב האישום שהגישה עו"ד אריאלה נבון עולה כי שעאר נהג ליצור קשר עם קטינות בגילאי 11-15, באמצעות אפליקציית האינסטגרם. במסגרת הקשר נהג שעאר לשלוח לקטינות תמונות וסרטונים של איבר מינו בניגוד לרצונן, וכן דרש מהן לשלוח לו תמונות שלהן, תוך שאיים עליהן כי אם לא ישלחו תמונות כאמור, יפגע בשמן הטוב ברשתות החברתיות.

באחד מהמקרים, פנה שעאר לקטינה כבת 12 וביקש ממנה לשלוח לו תמונות עירום שלה, הקטינה סירבה וחסמה את חשבונו. לאור האמור פנה אליה שעאר בשם אחר, אז נעתרה הקטינה לבקשתו ושלחה לו תמונות עירום שלה ולאחר, בניגוד לרצונה, שלח לה שעאר תמונות של איבר מינו. בהמשך לכך חסמה הקטינה את חשבון האינסטגרם של שעאר. אז פנה שעאר לקטינה תחת שם משתמש, וביקש ממנה לשלוח אליו תמונות חושפניות נוספות שלה, תוך שהוא מאיים עליה, כי אם לא תשלח תמונות נוספות, יפרסם את התמונות ששלחה קודם לכן, בקרב חברותיה. כאשר הקטינה לא נעתרה לבקשתו שלח שעאר את התמונות לחברותיה של הקטינה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במקרה אחר פנה שעאר לקטינה כבת 11 ושלח לה, בניגוד להסכמתה, הודעות ותמונות בעלות אופי מיני. במהלך השיחה, ביקש שעאר מהקטינה לשלוח לו תמונה שלה, או שתעביר לו כתובת אינסטגרם של חברה "חרמנית רצח", כלשונו. הקטינה סירבה, ושעאר איים כי אם לא תשלח אליו תמונה שלה בעלת אופי מיני, יפגע בשמה הטוב בכך שיפרסם את תוכן השיחה ביניהם בטיקטוק. בשלב זה, חסמה הקטינה את החשבון האינסטגרם של הנאשם ודיווחה על מעשיו לאביה. בהמשך לכך, הסיר אביה של הקטינה את החסימה והחל להתכתב עם שאער תחת זהותה של הקטינה. בהמשך להתכתבויות קבעו השניים להיפגש בטיילת בבת ים, ושאער כתב בתגובה: "עם אני בא מז*** אותך. ואין חדר שם בטיילת…. גם חברות שלך אני מז** אותן…. תשאלי אותן זורמות לקבל בכ*ס או בת**ת לא משנה…". כאשר הגיע שאער למקום הוא התעמת עם אביה של הקטינה וברח מהמקום.

במקביל הגישה עו"ד נבון בקשה למעצר עד תום ההליכים, בבמסגרתה צינה: " כמפורט בכתב האישום, יצר הנאשם קשר עם קטינות שונות בהזדמנויות רבות." עוד ציינה: "המשיב ביצע את המעשים המפורטים בכתב-האישום משך תקופה ממושכת עד שנעצר. כל אותה העת, פעל המשיב במניפולטיביות כלפי קטינות ברשתות החברתיות, כאשר בחלק מהמקרים התייצג בפניהן כקטין, תוך ניצול בוטה של תמימות הקטינות, כמפורט בכתב האישום. מעשיו של המשיב, היקפם ונסיבותיהם, מלמדים על המסוכנות הגבוהה הנשקפת ממנו ועל הדחפים המיניים השולטים בו, כשברור שהוא נעדר כל יכולת להימנע ממימושם. המשיב שיחר לטרף ברשת וצד, כך ממש, קטינות בהן ביקש לפגוע מינית."

לנאשם יוחסו עבירות של מעשה מגונה בקטינות שטרם מלאו להן שש עשרה, ניסיון למעשה מגונה בקטינות שטרם מלאו להן שש עשרה, סחיטה באיומים, הטרדה מינית ופרסום והצגת תועבה.

כתב אישום שעאר
אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button