מבזקיםתאונות עבודה

נקבע מותו של אחד הפועלים שנמחצו ונלכדו על סל מנוף בתחנת דלק בשרון

שני פועלים נמחצו ונלכדו לפני זמן קצר (שני) על סל מנוף בשרון. לאחר פעולות חילוץ מורכבות פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של פועל כבן 40 ופינו לבית החולים מאיר בכפר סבא, פועל בן 25 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון.

חובש בכיר במד"א חיים דגן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את 2 הפועלים לכודים בין סל המנוף לערסל כבלים חיצוני ממתכת. אחד מהפועלים היה מחוסר הכרה עם פציעות קשות בגופו והפועל השני היה בהכרה. עלינו על סולמות על מנת להגיע ל-2 הפצועים ולהתחיל בטיפול הרפואי. לצערנו לאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו של הפועל שהיה מחוסר הכרה. אנחנו פועלים יחד עם כוחות הכיבוי על מנת להוריד את המנוף ולחלץ את הפצוע על מנת לפנותו לבית החולים."

פראמדיקים במד"א רפי שבע ועמית שושן סיפרו: "עלינו על סולמות עם ציוד רפואי והתחלנו להעניק טיפול רפואי ל 2 הפצועים כשהם עדיין היו לכודים. לצערנו אחד מהם היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. הפצוע השני שהיה בהכרה קובע לציוד רפואי מיוחד על מנת לשמור על עמוד השדרה והצוואר, לוחמי האש העמידו את הכבאית בסמוך לסל המנוף והעברנו בצורה בטוחה את הפצוע לגג הכבאית ומשם הוא הורד והוכנס לניידת טיפול נמרץ. המשכנו את הטיפול הרפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שוטרים הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות התאונה, דיווח הועבר למשרד העבודה.

אילוסטרציה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button