מבזקיםמשפטי/פלילי

שני ערבים מאיו"ש ועיסאוויה מואשמים בגניבת רכבים מירושלים

בפעילות בלשי תחנת שפט של מחוז ירושלים במחסום חיזמא לפני כשבוע, עצרו בלשי המשטרה את הנאשם (27) פלסטיני תושב איו"ש ללא אישורי שהייה וללא רשיון נהיגה, במעורבותו בגניבת רכב אותו גנב הנאשם זמן קצר למעצרו משכונה בצפון ירושלים.

הנאשם הגיע למחסום חיזמא כשהוא נוהג ברכב ועורר את חשדם של בלשי המשטרה שפעלו במקום והבחינו כי שמשת הרכב שבורה. בבדיקות מהירות שערכו השוטרים, התברר כי מדובר ברכב גנוב.

השוטרים סיכלו את גניבת הרכב, והנאשם נעצר ומעצרו הוארך בבימ"ש מעת לעת ובתום החקירה היום, הוגש נגדו בבימ״ש כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים. במקרה נוסף שהתרחש בתחילת החודש, הנאשם (24, תושב עיסאוויה) נכנס לחצר בית בשכונה במזרח ירושלים וגנב קטנוע מהמקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בפעילות יסודית של חוקרי תחנת שלם של מחוז ירושלים, הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהות הנאשם והוא נעצר לפני כשבוע לאחר שהיה בבריחה. גם מקרה גניבה זה סוכל על ידי השוטרים והנאשם נעצר ואתמול (רביעי), הוגש נגדו בבימ״ש כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל הכלים והאמצעים שברשותה על מנת לסכל את גניבות כלי הרכב, לעצור את עברייני הרכוש ולמצות את הדין עם אלו הפוגעים בציבור וברכושו."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button