חדשות חוץמבזקים

מטוס קל התרסק בארצות הברית: אחד הנוסעים הספיק לשלוח הודעה ולהיפרד

טרגדיה בארה"ב. שני יהודים תושבי קליבלנד, מוכרים מאוד בקהילה היהודית בעיר, נהרגו (שישי) בהתרסקות מטוס קל. צוות זק"א יחד עם ארגון 'מתעסקים' פועלים לחילוצם תחת גשם וערפל כבד. אחד מהשניים הספיק להודיע כי המטוס תקול וכי הם מתרסקים. "אני אוהב את הילדים. התקשרו לקהילה שיקראו תהילים" הודיע.

מפקד זק"א ארה"ב יענקי לנדא שנמצא בזירה ,יחד עם קמב"ץ זק"א לכיש יוסי לנדא: "קיבלנו דיווח על מטוס שהתרסק כ 150 מטר לפני שדה תעופה של דאוצ'סטר , המטוס נפל בין העצים. הגענו למקום מברוקלין צוות זק"א יחד עם 'מתעסקים' לחיפוש גופות ההרוגים. אנו פועלים בתנאי שטח קשים, ובמזג אויר סוער, רוחות חזקות, גשם וערפל כבד יחד עם אנשי המז"פ הנמצאים כאן אנו מחלצים את הגופות ממקום האסון. משפחות ההרוגים שנמנים על הקהילה היהודית בקליבלנד קיבלו את הבשורה הקשה , הם הגיעו למקום האסון לעקוב מקרוב אחר חילוץ הגופות, והבאתם לקבורה עוד לפני השבת. מדובר באסון קשה לקהילת קליבלנד בפרט, ההרוגים מוכרים מאד בקהילה , מדובר באנשי צדקה וחסד".

משטרת ארצות הברית ומינהל התעופה המקומי חוקרים את נסיבות האסון. נכון לעכשיו כאמור מדובר בתקלה טכנית במנוע המטוס. הטייס הספיק להודיע לבקרת התעבורה האווירית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
מטוס קל
אילוסטרציה. צילום: חדשות מבזק לייב

Back to top button