חדשות הארץמבזקים

ארגון 'בצלמו' דורש פיצוי והתנצלות: "הכפשת- שילמת. נגמרו הימים שהשמיצו אותנו ושתקנו"

ארגון 'בצלמו' פנה היום (ראשון) לארגון 'זזים' בנושא סיפור הרופא שעליו טענו כי קנה עוגה למחבל שאושפז בבית החולים בו הוא עובד, טענה שהתבררה כשגויה. בפנייתם דרשו בארגון 'בצלמו' התנצלות, לאחר שקיבלו את הרושם שארגון 'זזים' האשים אותם בעלילת דם.

במכתב ששיגר יועמ"ש 'בצלמו' עו"ד מיכאל ליטווק לארגון 'זזים', נכתב בין היתר: "השבוע העליתים ציוץ בו נטען: "ד״ר אחמד מחאג׳נה שהושעה מבית החולים הדסה בעקבות עלילת דם של פעיל ימין, ישוב לעבודתו"."

בהמשך הציוץ נכתב: "הנהלת בית החולים הודתה לתנועת זזים על הפנייה בנושא – ואנחנו שמחים שהאמת יצאה לאור. המקרה של ד״ר מחאג׳נה, שבו רופא מסור כמעט ואיבד את פרנסתו ואת שמו הטוב הוא קיצוני במיוחד, אבל בתרבות ההלשנות וסתימת הפיות שפורחת תחת הממשלה החדשה הוא אינו היחיד – גם אנחנו הוטרדנו לא פעם מההטרלות חסרות השחר של שי גליק. כשגופים שונים מתחרים ביניהם בריצוי בעלי הכוח – יש לנו תפקיד חשוב במיוחד. לא נפסיק ולא נרתע ונמשיך לפעול למען האמת והצדק." טוב שהנהלת הדסה חזרה בה, אולם נותר לראות מה הלקח שיפיקו מהמקרה הנהלת ביה״ח, התקשורת וכל מי שמיהרו ליישר קו עם העלילה השקרית שבבסיסה עומדת תפישה גזענית." עד כאן הציוץ.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מארגון 'בצלמו' נמסר: "הפרסום דלעיל הינו פרסום שקרי, משמיץ, מבזה ופוגעני במיוחד. הקורא הסביר בטוח ששי גליק מנכ"ל בצלמו ממציא שקרים וכפי שכתבתם "עלילות דם" עלילות דם אלו גרמו להשעיית הרופא. טענתם שהעלילה השקרית של שי גליק מנכ"ל בצלמו עומדת בבסיסה תפיסה גזענית. אלא שמדובר בהוצאת דיבה חמורה ביותר! שי גליק מנכ"ל בצלמו הוא לא זה שהמציא "עלילת דם גזענית" נגד הרופא או גרם להשעייתו. להיפך, הדבר פורסם מראש בישראל היום, מיינט, ענבר טויזר ב N12, אתר אייס, אתר הקול היהודי ועוד שורת אתרי תקשורת. בעקבות כך הושעה הרופא. רק לאחר מכן פעל בצלמו. מי שהמציא את עלילת הדם או לפחות פרסם אותה ראשון הוא אתר ישראל היום ובכל מקרה בוודאות לא מנכ"ל בצלמו שי גליק. כמו כן בכתבות פורסם שהמשטרה חוקרת את הדברים והרופא מר מחג'אנה הלך לחקירה משטרתית. וההיפך הגמור. מנכ"ל בצלמו שי גליק פעל בכל כוחו לטהר את שמו של הרופא בצורה פומבית מעל כל במה תקשורתית. ניכר שיש כאן ניסיון לפגוע בשם הטוב של שי גליק וארגון בצלמו מתוך כוונה זדון. במכתבו דורש ליטווק 50,000 שקל פיצוי מחיקת הציוץ והתנצלות פומבית."

שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "הכפשת- שילמת. נגמרו הימים שהשמיצו אותנו ושתקנו. כל מי שיוציא את דיבתינו רעה ויסלף עובדות יתבע."

אילוסטרציה. קרדיט: freepik

Back to top button