מבזקיםפוליטי / מדיני

נתניהו הגיע לישיבת ש"ס לתמוך בדרעי: "אנחנו במאבק מול תעמולה שקרית שאין כדוגמתה"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע לפני זמן קצר (שני) לישיבת מפלגת ש״ס על מנת להביע תמיכה ביו"ר ש"ס, אריה דרעי, לאחר שבג"ץ קבע כי על נתניהו לפטר אותו מתפקידיו.

בפתח דבריו אמר נתניהו: "חברי ואחי אריה דרעי, אנחנו נתונים בשיטפון של תעמולה שקרית וכוזבת, אינסופית. הקו המנחה שלה הוא ״הקץ לדמוקרטיה״. ובכן, לא בקץ הדמוקרטיה אנחנו עוסקים אלא בהצלת הדמוקרטיה. מהי דמוקרטיה? היא קודם כל שלטון הרוב וכיבוד זכויות הפרט. איך אתה מבטיח ששלטון הרוב גם יגן על זכויות הפרט? איך מיעוט לא משתלט על הרוב? על ידי איזון בין שלוש הרשויות – הרשות השופטת, המחוקקת והמבצעת."

"האיזון הזה הופר במדינת ישראל בעשרות השנים האחרונות. אתם לא תדעו שהוא הופר כי בערוצי התעמולה לא אומרים לכם את מה שאמר העיתון ״וול סטריט ג׳ורנל״ שאומר שבישראל קיים דבר שאין באף דמוקרטיה, אין חוסר איזון כזה באף דמוקרטיה, ולכן האפשרות לשמור על זכויות הרוב והפרט הושלכה הצידה. אנחנו באים להחזיר את האיזון הזה לישראל שהייתה פה במשך 50 שנותיה הראשונות ואז אף אחד לא אמר ״קץ לדמוקרטיה״. " הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיום, אמר: "אנחנו במאבק מול תעמולה שקרית שאין כדוגמתה שניזונה כל הזמן מבערות וגם משקר מכוון. אנחנו לא נרתעים ולא נירתע. ההחלטה אילצה אותנו שהשר אריה דרעי לא יכהן כרגע בממשלה, אבל אני לא מתכוון לוותר עליו. כי זה לא צודק. 400 אלף איש הצביעו בעד דרעי לשר בכיר, אין אחד מ-2 מיליון המצביעים שלנו שלא רצו לראות את דרעי בממשלה שלנו. לכן הייתה פה פגיעה קשה בדמוקרטיה ואנחנו נתקן את זה."

בנימין נתניהו - אריה דרעי
צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

Back to top button