מבזקיםמשפטי/פלילי

השר לביטחון לאומי לאחר הערכת מצב בעיר לוד: מחוייבים לעשות ככל שביכולתינו ברגע הזה

השר לביטחון לאומי סיים לפני זמן קצר (רביעי) סיור מיוחד שערך בעיר לוד בה אירעו בשבועיים האחרונים מספר ארועי ירי שהסתיימו בפציעות קשות ולאחר טענות שהעלו ראש העיריה כמו גם תושבים על העדר משילות וכוח משטרה לא מספיק.

"אני נמצא כאן בעיר לוד אחרי שראש העיר הזעיק אותי למקום בעקבות רצף של אירועים לאומניים ופליליים. הצגנו תוכנית שתעזור, תפעל ותעשה נגד מחוללי הפשיעה בעיר, תוכנית שתביא פיתרון של משמר לאומי, תוכנית שתביא תקציבים למשטרה. אבל בעוד שהתוכנית הזו תצא לפועל בעוד כמה חודשים, אני יודע שכבר עכשיו, אנחנו מחוייבים, הרגע הזה לעשות ככל שביכולתינו. קיימתי הערכת מצב עם המפכ"ל ואמרתי שהמדיניות היא חד משמעית לטפל באותם מחוללי פשיעה ולהילחם בהם". סיכם השר.

ראש העיר לוד יאיר רביבו: "אני רוצה להודות לך אדוני השר שבאת בהתראה קצרה. ראיתי בדיון שאתה מונח בפרטים, אתה מחזק את המשטרה כמו כולנו, אנחנו מחויבים לתמוך בהצעת החוק להביא לפה משמר לאומי ולתת שכר מכובד לשוטרים. העיר לוד היא עיר חשובה במרכז הארץ והמשילות היא דבר גדול שהוא הבסיס להתפתחות העיר. אני יודע שכשאתה עכשיו שם, אתה תעקוב ותראה. בשם תושבי לוד תודה רבה שבאת היום ועל מה שתעשה למעננו. תודה רבה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Back to top button