מבזקיםפוליטי / מדיני

מלינובסקי: יש לנו בעיות קיומיות חוץ מלהציל את נתניהו ודרעי מהבעיות האישיות שלהם

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) התארחה הבוקר (שבת) באירוע "שבתרבות" ביהוד-מונסון בהנחייתו של אבי בטלהיים.

ח"כ מלינובסקי התייחסה בפתח דבריה לפיגוע שאירע אמש בירושלים ואמרה: "אתמול בערב כולנו ישבנו, צפינו בטלוויזיה ונחשפנו לזוועה ולכאב וקשה. עכשיו לדבר על ענייני היום יום, יש דיסוננס. תנחומיי למשפחות הנרצחים, החלמה מהירה לכל הפצועים. מחזקת את כוחות הביטחון, את החיילים שלנו, את השוטרים שלנו, את שב"כ כי הם עושים עבודה מדהימה".

ח"כ מלינובסקי הבהירה כי מפלגת ישראל ביתנו תתמוך בכל חוק שיכול למנוע את פיגוע הטרור הבא: "אני רוצה להבהיר בצורה חד משמעית, שכל חקיקה שיכולה למנוע את הפיגוע הבא, אנחנו בישראל ביתנו נתמוך ונקדם. זה כולל עונש מוות למחבלים, שלילת אזרחות, גירוש משפחות מחבלים, שלילת קצבאות ועוד. כל דבר שימנע את הפיגוע הבא, אנחנו בישראל ביתנו נהיה שם כי אין לנו ארץ אחרת, אין לנו עם אחר ואנחנו כולנו צריכים להילחם בטרור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לגבי הרפורמה המשפטית אמרה כי "המצב הביטחוני שלנו, ואני מדברת מאחורי הקלעים עם אנשים ומה שאנחנו רואים הוא רק קצה הקרחון, יש לנו בעיות עמוקות ורציניות. כל פילוג העם, ההפגנות בעד ונגד הרפורמה, האשמות, הכסף שיוצא מישראל, זה לא מה שאנחנו צריכים כרגע. יש לנו בעיות קיומיות חוץ מלהציל את נתניהו ודרעי מהבעיות האישיות שלהם. אני קוראת ופונה לכולם, תזיזו את זה הצידה, זה לא הדבר הכי חשוב במדינת ישראל. יש לנו אתגרים עצומים. זה לא צריך לפלג את העם. כשיש לנו פיגועים ורקטות, האויב שלנו לא שואל על איזה ראש הם נופלות".

ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו)

Back to top button