העולם הערבימבזקיםרצועת עזה

איסמעיל הנייה מזהיר: "האזור הולך להסלמה חסרת תקדים"

ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה, תקף היום (שבת) את השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בהצהרה לתקשורת וכינה אותו "מחבל".

"שירות בתי הסוהר הציוני, בהנחיית המחבל השר לביטחון פנים בן גביר, פתח אתמול במסע דיכוי מתמשך נגד האסירים במספר בתי סוהר ישראליים, תוך הסתערות על תאי האסירים בבית הכלא בנגב. מספר אסירים הועברו מנפת ג'נין לכלא נפחא כנקמה. משטרת הכיבוש הסתערה גם על תאי האסירים בכלא מגידו, והעבירה 18 אסירים לתאי בידוד." אמר הנייה.

עוד הוסיף כי "תהליך הדיכוי אליו נתונים האסירים ברגעים אלו, הינו חלק מתכנית טרור מאורגנת במסגרת סדר היום המוסכם בממשלת נתניהו ומובל על ידי השר לביטחון לאומי בממשלת הכיבוש, בן גביר , שהביע את עמדותיו בימים האחרונים בהוקרה לחייל שהרג את הילד הקדוש "מוחמד עלי" (שנורה ונהרג בעת פעילות כוחות הביטחון במחנה הפליטים שועפט)."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהנייה הזהיר ואמר כי "האזור הולך להסלמה חסרת תקדים, שכן העימות לא יישאר בבתי הכלא, והעם הפלסטיני שלנו לא ישאיר את ילדיו הכלואים לבד בעימות. אנו קוראים לכל מנהיגי העולם והעמים החופשיים להתערב כדי לעצור את הפשעים של בן גביר וממשלת הימין הפשיסטית, שכן העולם עומד בפני מבחן אמיתי."

ראש הלשכה המדינית של חמאס איסמעיל הנייה

Back to top button