מבזקיםצבא וביטחון

דיווח ראשוני: ניסיון פיגוע באזור קדומים, מחבל נוטרל

לפני זמן קצר (בין שבת לראשון) דווח על ירי באזור קדומים צפון. ככל הנראה מחבל אחד נוטרל, אולם יש חשד למחבל נוסף והאירוע עדיין מתנהל.

על פי דיווח הצלה ללא גבולות יו"ש, מחבל חמוש באקדח שהגיע לכיוון השכונה הצפונית של קדומים חוסל על ידי סייר הישוב ללא נפגעים לכוחותינו. כעת מתבצע מצוד אחרי מחבל נוסף בקדומים.

מוקד קדומים פרסם: "אירוע ביטחוני ביישוב, התושבים מתבקשים להיכנס לבתים לנעול דלתות ולסגור חלונות. כוחות צבא ובטחון מבצעים סריקות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמועצה המקומית קדומים נמסר: "בשעה 23:50 זיהתה מוקדנית קדומים תנועה חשודה בסמוך לשכונת צפנת. המוקדנית הכווינה למקום את סייר הביטחון של היישוב. הסייר זיהה מחבל חמוש באקדח המנסה לחדור ליישוב, חתר למגע, ירה לעברו והרג אותו.
המחבל לא הצליח לחדור לקדומים וב"ה אין נפגעים. כוחות הביטחון מבצעים בשעה זו סריקות ביישוב ובסביבתו ותושבי היישוב התבקשו להיכנס לבתים, לנעול דלתות ולסגור חלונות."

ראש מועצת קדומים חננאל דורני: "אני משבח את פעילות כוחות הביטחון בקדומים על דריכות מבצעית, חדירה למגע ומקצועיות. פעילות המוקדנית ואומץ ליבו של הסייר הצילו חיים".

מדובר צה"ל נמסר: "מחבל חמוש באקדח זוהה לפני זמן קצר בכביש ההיקפי של היישוב קדומים, שבמרחב חטיבת שומרון. המחבל נוטרל על ידי אנשי מערך האבטחה של הישוב. כוחות צה"ל מבצעים סריקות במרחב."

לילה - קדומים - חשד לחדירת מחבל
צילום: גבי אבגי, מצב בטחוני גלובלי
לילה - קדומים - חשד לחדירת מחבל
צילום: גבי אבגי, מצב בטחוני גלובלי
אקדחו של המחבל. צילום: דובר צה"ל
שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button