חדשות הארץמבזקים

אחרי הסערה: הנטיעות התקיימו – "לא מדובר בנטיעות עצים, אלא בנטיעת ריבונות ומשילות בנגב"

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף, הגיע היום, (ראשון) להשתתף בהכנות לקראת הנטיעות בחפ"ק המשטרה ונפגש עם ראש יחידת יואב אבי לוי, מנכ"ל רמ"י, אנשי קק"ל והצוותים שהתלוו לסקירת היערכות לפני הירידה לשטח הנטיעות.

כזכור, קק"ל עיכבה נטיעות בדרום שנועדו למנוע פלישה לקרקעות שאמורות לשמש בעתיד להרחבת כביש חוצה ישראל. הנטיעות תואמו עם המשטרה בתקציב גדול, אך קק"ל המשמשת כזרוע הביצוע של רשות מקרקעי ישראל נמנעה מלאשר אותן. לאחר לחץ שהפעיל השר וסרלאוף מול בכירים בהנהלת קק"ל הוחלט כאמור לאשר את הנטיעות בנגב.

שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "החלטנו שיהיו נטיעות וזה קןרה בשטח. הנטיעות בנגב מחזקות את המשילות שאנחנו מביאים, את ההאחזות בקרקע ומונעות בנייה בלתי חוקית פרועה בפזורה. לא מדובר בנטיעות עצים, אלא בנטיעת ריבונות ומשילות בנגב, כדי למנוע פלישה לקרקעות המדינה, הפקרות והזנחה מתמשכת של הנגב".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
יצחק וסרלאוף - נטיעות בנגב
השר וסרלאוף בנטיעות. צילום: ללא קרדיט
יצחק וסרלאוף - נטיעות בנגב
השר וסרלאוף בדיון על הנטיעות. צילום: ללא קרדיט
יצחק וסרלאוף - נטיעות בנגב
השר וסרלאוף בנטיעות. צילום: ללא קרדיט

ח״כ ואליד אלהואשלה עם התושבים ביישוב ביר אלחמאם:קוראים לרשויות להפסיק את הנטיעות ביישובי בקעת באר שבע, הנגב רחב ויש מקום לכולם. הידברות ופתרונות מוסכמים הם צוו השעה. פופוליזם ודחיקה זה לא יפתור את המצוקות בנגב."

ואליד אל הואשלה
צילום: ללא קרדיט

Back to top button